Είστε εδώ

WRC

Ράλι Τουρκίας : Νικητές Oζιέ-Ινγκρασιά-Citroen

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά με Citroen C3 WRC είναι οι νικητές του πιο σκληρού αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Τουρκίας.

Μια νίκη που λαμβάνει χαρακτήρα θριάμβου καθώς στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Λάπι-Φερμ με το άλλο Citroen C3 WRC, κάτι που είχε να συμβεί για τη γαλλική ομάδα από το ράλι Αργεντινής το 2015.

Στον αγώνα οι προβλέψεις έδιναν τους Τάνακ-Γιερβόεγια νικητές με το Toyota Yaris WRC, με αουτσάιντερ τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC, όμως ο «ξενοδόχος» είχε άλλη άποψη. 

Οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές απέδειξαν ότι μόνο τυχαία δεν έχουν κατακτήσει τους τίτλους, προβάλλαν το ανάστημά τους, οδήγησαν αλάνθαστα στις πέτρες και στους βράχους του ράλι Τουρκίας, το γαλλικό αυτοκίνητο «δούλεψε» σαν ραπτομηχανή και  Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC από το πρώτο σκαλί του βάθρου γεύτηκαν την τόσο γλυκιά γεύση της σαμπάνιας. 

Μια νίκη που ήρθε την πλέον κατάλληλη στιγμή για τον Οζιέ και την ομάδα του, καθώς υπολείπονται άλλοι τρείς αγώνες και η υπόθεση τίτλου είναι ακόμα «ανοικτή» μετά το αποτέλεσμα της Τουρκίας.   

Τρίτοι οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το Hyundai i20 WRC, με 4ους τους Σουνίνεν-Λέχτινε (Ford Fiesta WRC) και 5ους τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το άλλο Hyundai i20 WRC. 

 Ακολουθούν Λάτβαλα-Άντιλα (Toyota Υaris WRC), Μικ-Μάρσαλ (Toyota Υaris WRC) και στην 8η θέση οι Νεβίλ-Γκιλσούλ(Hyundai i20 WRC). 

Eκτός βαθμολογικής ζώνης οι Τάνακ-Γιερβόεγια που ήταν οι ταχύτεροι στην power stage, με 2ο τον Νεβίλ, 3ο τον Οζιέ, 4ο τον Λάτβαλα και 5ο τον Σουνίνεν, τη στιγμή που ο Λάπι είχε κλαταρισμένο ελαστικό και απλώς οδηγούσε για να φτάσει στο τέλος της Ειδικής Διαδρομής. 

Ετσι η βαθμολογία μετά το ράλι Τουρκίας διαμορφώθηκε ως εξής:

Τάνακ 210, Οζιέ 193, Νεβίλ 180, Μίκελσεν 94, Μικ 86. 

Στο αντίστοιχο των κατασκευαστών:

Hyundai 314, Toyota 295, Citroen 259, Ford M-Sport 184. 

Νέο ραντεβού στις γλιστερές Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ουαλίας 3-6 Οκτωβρίου για τον 12ο γύρο του θεσμού.     

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.