![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/15/photon29934f80219.jpg?itok=BjJSX1FB)
Οι Οζιέ-Ινγκρασιά με Citroen C3 WRC είναι οι νικητές του πιο σκληρού αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Τουρκίας.
Μια νίκη που λαμβάνει χαρακτήρα θριάμβου καθώς στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Λάπι-Φερμ με το άλλο Citroen C3 WRC, κάτι που είχε να συμβεί για τη γαλλική ομάδα από το ράλι Αργεντινής το 2015.
Στον αγώνα οι προβλέψεις έδιναν τους Τάνακ-Γιερβόεγια νικητές με το Toyota Yaris WRC, με αουτσάιντερ τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC, όμως ο «ξενοδόχος» είχε άλλη άποψη.
Οι 6 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές απέδειξαν ότι μόνο τυχαία δεν έχουν κατακτήσει τους τίτλους, προβάλλαν το ανάστημά τους, οδήγησαν αλάνθαστα στις πέτρες και στους βράχους του ράλι Τουρκίας, το γαλλικό αυτοκίνητο «δούλεψε» σαν ραπτομηχανή και Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC από το πρώτο σκαλί του βάθρου γεύτηκαν την τόσο γλυκιά γεύση της σαμπάνιας.
Μια νίκη που ήρθε την πλέον κατάλληλη στιγμή για τον Οζιέ και την ομάδα του, καθώς υπολείπονται άλλοι τρείς αγώνες και η υπόθεση τίτλου είναι ακόμα «ανοικτή» μετά το αποτέλεσμα της Τουρκίας.
Τρίτοι οι Μίκελσεν-Γιέγκερ με το Hyundai i20 WRC, με 4ους τους Σουνίνεν-Λέχτινε (Ford Fiesta WRC) και 5ους τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το άλλο Hyundai i20 WRC.
Ακολουθούν Λάτβαλα-Άντιλα (Toyota Υaris WRC), Μικ-Μάρσαλ (Toyota Υaris WRC) και στην 8η θέση οι Νεβίλ-Γκιλσούλ(Hyundai i20 WRC).
Eκτός βαθμολογικής ζώνης οι Τάνακ-Γιερβόεγια που ήταν οι ταχύτεροι στην power stage, με 2ο τον Νεβίλ, 3ο τον Οζιέ, 4ο τον Λάτβαλα και 5ο τον Σουνίνεν, τη στιγμή που ο Λάπι είχε κλαταρισμένο ελαστικό και απλώς οδηγούσε για να φτάσει στο τέλος της Ειδικής Διαδρομής.
Ετσι η βαθμολογία μετά το ράλι Τουρκίας διαμορφώθηκε ως εξής:
Τάνακ 210, Οζιέ 193, Νεβίλ 180, Μίκελσεν 94, Μικ 86.
Στο αντίστοιχο των κατασκευαστών:
Hyundai 314, Toyota 295, Citroen 259, Ford M-Sport 184.
Νέο ραντεβού στις γλιστερές Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ουαλίας 3-6 Οκτωβρίου για τον 12ο γύρο του θεσμού.