![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/9/8/photon26371f69263.jpg?itok=EPauRGGM)
Ο Σεμπάστιαν Οζιέ πριν το ασφάλτινο ράλι Γερμανίας, με τα τρία διαφορετικά επίπεδα οδοστρώματος, ξεκίνησε δοκιμές χρησιμοποιώντας αμορτισέρ της Sachs. Mετά από πολλά χλμ. δοκιμών αποφάσισε να τα χρησιμοποιήσει στον αγώνα. Μέχρι το ράλι Γερμανίας το Ford Fiesta WRC χρησιμοποιούσε αμορτισέρ της Reiger.
Στο ράλι Γερμανίας ήταν ανταγωνιστικός καθώς φιγουράριζε πίσω από τον Τάνακ, που πραγματικά πετούσε με το Toyota Yaris WRC,μέχρι που έπαθε λάστιχο στη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή και τέθηκε εκτός διεκδίκησης.
Μετά τον αγώνα στη Γερμανία η ομάδα ήρθε για δοκιμές στη χώρα μας με Οζιέ και Έβανς λόγω του ράλι Τουρκίας (14-16 Σεπτεμβρίου) καθώς τα χώματα της Ελλάδας είναι σχεδόν τα ίδια με τον αγώνα της Τουρκίας.
Ο Οζιέ έγραψε πολλά χλμ. δοκιμών με τις δύο διαφορετικές μάρκες αμορτισέρ στις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ακρόπολις επι εποχής WRC και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τα Sachs στον αγώνα της Τουρκίας, πρώτη φορά δηλαδή σε χωμάτινο αγώνα.
Να σημειωθεί ότι ο Οζιέ στα χρόνια με τα Volkswagen Polo WRC, με τα οποία κατέκτησε 4 παγκόσμιους τίτλους, «έτρεχε» με αμορτισέρ Sachs, που σημαίνει ότι γνωρίζει πολύ καλά τις αντιδράσεις αυτών των αμορτισέρ σε όλα τα τερέν.
Στην Τουρκία ο Οζιέ θα χρησιμοποιήσει νέο Ford Fiesta WRC, αλλά με τα προηγούμενα αεροδυναμικά βοηθήματα στο πίσω μέρος και όχι αυτά που είχε το αυτοκίνητο σε Φινλανδία και Γερμανία.