Είστε εδώ

WRC

Ράλι Τουρκίας : Με νέα αμορτισέρ το Ford Fiesta WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο Σεμπάστιαν Οζιέ πριν το ασφάλτινο ράλι Γερμανίας, με τα τρία διαφορετικά επίπεδα οδοστρώματος, ξεκίνησε δοκιμές χρησιμοποιώντας αμορτισέρ της Sachs. Mετά από πολλά χλμ. δοκιμών αποφάσισε να τα χρησιμοποιήσει στον αγώνα. Μέχρι το ράλι Γερμανίας το Ford Fiesta WRC χρησιμοποιούσε αμορτισέρ της Reiger. 

Στο ράλι Γερμανίας ήταν ανταγωνιστικός καθώς φιγουράριζε πίσω από τον Τάνακ, που πραγματικά πετούσε με το Toyota Yaris WRC,μέχρι που έπαθε λάστιχο στη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή και τέθηκε εκτός  διεκδίκησης.

Μετά τον αγώνα στη Γερμανία η ομάδα ήρθε για δοκιμές στη χώρα μας με Οζιέ και Έβανς λόγω του ράλι Τουρκίας (14-16 Σεπτεμβρίου) καθώς τα χώματα της Ελλάδας είναι σχεδόν τα ίδια με τον αγώνα της Τουρκίας.

Ο Οζιέ έγραψε πολλά χλμ. δοκιμών με τις δύο διαφορετικές μάρκες αμορτισέρ στις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ακρόπολις επι εποχής WRC και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τα Sachs στον αγώνα της Τουρκίας, πρώτη φορά δηλαδή σε χωμάτινο αγώνα.

Να σημειωθεί ότι ο Οζιέ στα χρόνια με τα Volkswagen Polo WRC, με τα οποία κατέκτησε 4 παγκόσμιους τίτλους, «έτρεχε» με αμορτισέρ Sachs, που σημαίνει ότι γνωρίζει πολύ καλά τις αντιδράσεις αυτών των αμορτισέρ σε όλα τα τερέν.

Στην Τουρκία ο Οζιέ θα χρησιμοποιήσει νέο Ford Fiesta WRC, αλλά με τα προηγούμενα αεροδυναμικά βοηθήματα στο πίσω μέρος και όχι αυτά που είχε το αυτοκίνητο σε Φινλανδία και Γερμανία. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.