Είστε εδώ

WRC

Ράλι Τουρκίας, 1ο σκέλος : Ο Λάπι δείχνει τον δρόμο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Και να που κόντρα στις προβλέψεις οι Λάπι-Φερμ με το Citroen C3 WRC οδηγούν την κατάταξη στο 1ο σκέλος του ράλι Τουρκίας, με τις 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές των 159,14 χλμ. 

Με 4 λεπτά-μεταξύ τους-διαφορά ξεκίνησαν τα εργοστασιακά πληρώματα ώστε να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τη σκόνη.  

Ο Σόρδο είναι ο πρώτος που γεύεται τη σκληρότητα των Ειδικών Διαδρομών καθώς στο τέλος της 1ης Ειδικής της Παρασκευής έρχεται στο τέλος με κλαταρισμένο ελαστικό στο Hyundai i20 WRC. Με κλαταρισμένο ελαστικό και ο Τίντεμαν (Ford Fiesta WRC), στον πρώτο του αγώνα μετά το ράλι Σουηδίας, ενώ ο  Ροβάνπερα τουμπάρει  το Skoda Fabia R5 Evo, και ο Λάτβαλα να «παίρνει» κεφάλι στη γενική.  

Η 2η Ειδική Διαδρομή της Παρασκευής είναι η μεγαλύτερη του αγώνα, 38,15 χλμ. και ο Λάπι είναι ο ταχύτερος και «περνάει» στην κορυφή του αγώνα, με δεύτερο στα + 2.1 τον Μίκελσεν και στα +14,3 τον Οζιέ, +16,8 ο Σουνίνεν, +18,6 ο Λάτβαλα και +19,3 ο Τάνακ. 

Ο Λάτβαλα είναι ο ταχύτερος στην 3η Ειδική Διαδρομή και ανεβαίνει 3ος στην κατάταξη με τον Λάπι πρώτο, στα +9 δευτ. ο Μίκελσεν δεύτερος , ο Λάτβαλα +13 δευτ. Οζιέ +15,1, Σουνίνεν +16,6, Τάνακ +21,6, Νεβιλ +30,2. 

Στην 4η Ειδική Διαδρομή ο Λάτβαλα έχει κλαταρισμένο ελαστικό και χάνει 50 δευτ. και από 3ος «πέφτει» 8ος. Ο Μικ είναι αυτός που σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο με τον Νεβίλ στο +1,6, και τον Οζιέ στο +1,9. 

Έτσι η κατάσταση στη γενική 2 Ειδικές πριν το τέλος του πρώτου σκέλους είναι Λάπι πρώτος και ακολουθούν Μίκελσεν στα +12,4 δευτ., Οζιέ+12,5 δευτ., Σουνίνεν +14,4 δευτ., Τάνακ +25,3 δευτ. , Μικ +26,8 δευτ., Νεβίλ +27,3 δευτ., Λάτβαλα +59,3 δευτ., Σόρδο 1:07.2. 

Στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή βρέχει, η επιφάνεια είναι πολύ γλιστερή στην επαναλαμβανόμενη –μεγαλύτερη-Ειδική Διαδρομή του αγώνα. 

Ο Νεβίλ έχοντας –όπως δήλωσε-πολύ καλή πληροφόρηση για τον ερχομό της βροχής και σε συνδυασμό με την τοποθέτηση των πιο μαλακών ελαστικών (ξεκίνησε με τρία σκληρά και 3 μέσης γόμας, δύο ρεζέρβες δηλαδή, όπως και ο Μίκελσεν, ενώ όλοι οι άλλοι ξεκίνησαν με 4 σκληρά και 2 μεσαία) είναι ο ταχύτερος και σκαρφαλώνει στην 3η θέση έχοντας στην πρώτη θέση τον Λάπι και στη δεύτερη τον Οζιέ 4,8 δευτ. μπροστά του. Ο Μίκεσεν με φθαρμένα ελαστικά χάνει χρόνο και από 2ος καταλήξει 5ος.   

Τελευταία Ειδική Διαδρομή του 1ου σκέλους και ο Σόρδο είναι ο ταχύτερος. Πολύ αργός ο Οζιέ που κάνει τον 9ο χρόνο, 4,1 πιο αργός από τον Νεβίλ,  κάτι που μειώνει τη μεταξύ τους διαφορά στα 7/10, με τον Λάπι να είναι πρώτος 17,7 δευτ. από τον Οζιέ. 

4ος ο Σουνίνεν +44,4 , 5ος ο Μίκελσεν +1:041, ακολουθεί ο Σόρδο + 1:25.2, Μικ +1:32.1, Τάνακ +1:37.4 (που δύσκολα θα συνεχίσει το σερί των νικών του) και Λάτβαλα +1:42.5. 

Στο WRC2 προηγείται ο Κοπέτσκι και ακολουθεί ο Γκρινσμιθ με τον Ροβάνπερα να είναι εκτός μάχης.   

6 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 110 χλμ. περιλαμβάνει το 2ο σκέλος του ράλι Τουρκίας, Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα του βάθρου. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.