Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σουηδίας : Οζιέ - Ινγκρασιά - VW Polo WRC, οι νικητές

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά σημείωσαν τη δεύτερη νίκη τους, στους δύο πρώτους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος , κάνοντας ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τέταρτου συνεχόμενου τίτλου.

Μα το πρωτάθλημα είναι στην αρχή εύλογα θα αναρωτηθείτε. Μπορεί λοιπόν να είναι, αλλά όπως και να το κάνουμε στους δύο πρώτους αγώνες το χρώμα στην πρώτη θέση του βάθρου είχε γαλλικό άρωμα, και το κυριότερο οι μόνοι που έδειξαν ότι μπορούσαν να «ανησυχήσουν» το πλήρωμα του μπλε VW Polo WRC με το Νο1 στις πόρτες ήταν οι Μικ-Ναγκλ με το DS3 WRC, οι οποίοι εγκατέλειψαν και στους δύο αγώνες. 

Δεν ξέρουμε εάν βρισκόμαστε σε ένα καινούργιο άνεμο μετά τη Λεμπ εποχή, αλλά όπως και να το κάνουμε ο Οζιέκερδίζει παντού εάν το VW Polo WRC δεν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. 

Ότι συνέβαινε με τον Λεμπ και τη Citroen, το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με το συνδυασμό Οζιέ-VW.    

 Δύο νίκες λοιπόν για τους Οζιέ-Ινγκρασιά στους δύο πρώτους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος που απλά για μια ακόμα φορά έδωσαν το στίγμα του απόλυτου πρωταγωνιστή. ‘Όταν από τις 13 Ειδικές Διαδρομές κερδίζει τις έξι, συμπεριλαμβανομένης και της Power Stage, γιατί αντίπαλο να μιλάμε.

Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα, άλλους δώδεκα και όλα μπορούν να αλλάξουν, αλλά όπως έδειξαν οι δύο πρώτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά, πάλι αυτοί θα είναι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στο τέλος της χρονιάς στην απονομή των πρωταθλητών. 

Στη Σουηδία μπορεί να κέρδισαν οι Οζιέ-Ινγκρασιά, αλλά οι προβολείς ήταν στραμμένοι στους  Πάντον-Κέναρντ που με το νέας γενιάς Hyundai i20 WRC έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα τερματίζοντας στην δεύτερη θέση, την ώρα που το Νο1 πλήρωμα της  Hyundai Motorsport, οι Νεβίλ-Γκιλσούλ αντιμετώπιζαν προβλήματα με τη μετάδοση του πίσω άξονα και οι Σόρδο-Μαρτί απλά παρακολουθούσαν την εξέλιξη, χωρίς να διεκδικήσουν κάποια διάκριση. 

Οι ‘Οστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC «πρόσφεραν» τους βαθμούς της τρίτης θέσης στην M-Sport, αν και τα χαμόγελα είναι για τη δεύτερη συνεχή νίκη του Έβανς στην κατηγορία WRC2 με το Ford Fiesta R5.

H βαθμολογία μετά τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς διαμορφώθηκε ως εξής:

Οδηγών:

Οζιέ 56, Μίκελσεν 33, Όστμπεργκ 27,Πάντον 18, Σόρδο 18 

Κατασκευαστών:

VW Motorsport 54, Hyundai Motorsport 49, VW Motorsport II 27, Ford M-Sport 13. 

Επόμενος αγώνας, ο πρώτος χωμάτινος του πρωταθλήματος στις 3 Μαρτίου στο Μεξικό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.