Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας: Ποιος έχει τις περισσότερες νίκες την τελευταία δεκαετία;

Το ράλι Σαρδηνίας είναι ένας αγώνας που μοιάζει θα έλεγε κανείς, με το ράλι Ακρόπολις εποχής WRC. Υψηλές θερμοκρασίες, σκληροί δρόμοι με πολλές πέτρες και γενικώς τραχύ οδόστρωμα, πολύ στενές Διαδρομές, είναι μερικά από τα στοιχεία που συνθέτουν τον αγώνα αυτό.

Για να κερδίσει κάποιος χρειάζεται τακτική, ιδιαίτερα με τα ελαστικά, αλλά και με την διαχείριση του αυτοκινήτου, ούτως ώστε να αντέξει μέχρι το τέλος, καθώς ο αγώνας κρύβει πολλές παγίδες, οι οποίες περιμένουν τους οδηγούς σε κάθε στροφή.

Όλα αυτά τα χρόνια δεν μπορούμε να πούμε ότι υπήρχε κάποιος πολυνίκης, με την έννοια ότι έχει κερδίσει πάρα πολλές φορές τον αγώνα, αλλά από το 2008 ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχει 3 νίκες από το 2013 έως το 2015 συνεχόμενα, 2 ο Λεμπ το 2008 και 2011, 1 ο Λάτβαλα το 2009, από μία οι Νεβίλ και Τάνακ το 2016 και 2017 αντίστοιχα, 1 ο Μίκο Χίρβονεν το 2012, ενώ άλλη μία έχει ο Φινλανδός Γιούχο Χάνινεν το 2010, όταν ο αγώνας προσμέτρησε στο IRC (Intercontinental Rally Championship).

Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε ότι ο Λεμπ έχει άλλες 2 νίκες στον αγώνα πέρα από τη 10ετία το 2005 και το 2006.

Για να δούμε φέτος, ποιος θα είναι εκείνος που θα ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου…

 

του Γιάννη Μπόκα

φωτογραφία: reporter-images

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.