Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας : Ο Τάνακ για το περιβόητο “carne de route”

Όπως θα θυμώμαστε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Ράλι Σαρδηνίας, οι Σεμπαστιάν Οζιέ - Ζουλίεν Ινγκρασιά  τελειώνοντας την 19η Ειδική Διαδρομή και φτάνοντας στο STOP της Ειδικής Διαδρομής ο Ζουλιέν Ινγκρασιά ξεχνά το καρνέ του στους κριτές. 

Πρόκειται για ενα σπάνιο συ οδηγικό  λάθος καθώς χωρίς το “carne de route” το πλήρωμα δεν έχει την δυνατότητα να μπει στην επόμενη Ειδική Διαδρομή. Να γυρίσουν πίσω με το αυοκπινητο απαγορευεται αποβτους κανονισμους. 

Σαν απο μηχανής θεος ο Οττ Τάνακ που ερχόταν πίσω απο τον Οζίε φέρνει το πολυπόθητο “carne de route”.

το Γαλλικό πλήρωμα μετά από ακρόαση που πέρασε δέχθηκε το πρόστιμο των 10.000 ευρώ, αλλά τελικά δεν έχασε τους 22 πόντους που κέρδισε στον Ιταλικό αγώνα και οι αγωνοδίκες είπαν ότι αν επαναληφθεί, τότε δεν θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία. 

Επομένως, Οζιέ και Ινγκρασιά "την έβγαλαν πολύ καθαρή"!

Ας δούμε όμως τι είπε κι ο ίδιος ο "αγγελιοφόρος", ο Οττ Τάνακ.

"Σκέφτηκα περισσότερο την ασφάλεια όλων μας, δεδομένου ότι ο δρόμος ήταν τρομερά στενός και μία ενδεχόμενη συνάντηση εντός αυτού εμένα και του Σεμπ θα ήταν καταστροφικό. Οπότε, σκέφτηκα να του πάω εγώ το καρνέ του".

Εν μέρει, ο Εσθονός οδηγός της Toyota έχει δίκιο, αν το δούμε από αυτή την άποψη. Δεν είναι κάτι που επηρεάζει την ασφάλεια του πληρώματος και έτσι σοφά αποφάσισαν οι κριτές να μην του αφαιρέσουν τους βαθμούς, ούτως ώστε να μείνει στο κυνήγι του τίτλου.

 

Γιάννης Μπόκας 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.