Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας: Η πρώτη του Σόρδο από το 2013

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η τύχη στους αγώνες είναι ίσως το πιο σημαντικό κεφάλαιο. Μπορεί να είσαι ο καλύτερος, να έχεις στη διάθεσή του αρτιότερη ομάδα με το μεγαλύτερο budget, εάν η τύχη σου γυρίσει την πλάτη δεν θα κερδίσεις ποτέ.

Στη Σαρδηνία λοιπόν η τύχη έπαιξε το ρόλο της στη νίκη του Σόρδο, όχι όμως ότι δεν έκανε πολύ καλή προσπάθεια. Σημείωσε τη δεύτερη στην καριέρα του μετά το ασφάλτινο ράλι Γερμανίας το 2013 με DS3 WRC με συνοδηγό και τότε τον Ντελ Μπάριο. Μετά από 6 χρόνια και με Hyundai i20 WRC αυτή τη φορά το πλήρωμα από την Ισπανία ανέβηκε για δεύτερη φορά στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Για τον Σόρδο η επιτυχία αυτή ήρθε συμπληρώνοντας 164 αγώνες στο WRC.

Μια νίκη από το «πουθενά» καθώς οι Τάνακ-Γιερβόεγια που προηγούντο με το Toyota Yaris WRC βρισκόντουσαν σε απόσταση ασφαλείας πριν «διαμαρτυρηθεί» το σύστημα διεύθυνσης και τους «αφαιρέσει» τη χαρά αλλά και τους βαθμούς της νίκης λίγα μέτρα από τον τερματισμό.

Αυτό όμως είναι που κάνει τους αγώνες συναρπαστικούς, το απρόοπτο, το ανατρεπτικό. 

Εξάλλου με τον Τάνακ να τερματίζει τελικά 5ος, ο Νεβίλ που ήταν εκτός ρυθμού στην 6η θέση και τον Οζιέ  να φεύγει μόνο με τους βαθμούς τη 2ης θέσης στην power- stage, το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά καθώς στον αγώνα της Φινλανδίας (1-4 Αυγούστου)ο Τάνακ ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα ανοίγει το δρόμο στις Ειδικές Διαδρομές κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους καθώς έχει 150 βαθμούς, έναντι 146 του Οζιέ και 143 του Νεβίλ.

Ας δούμε όμως που εστίασε ο φακός στο ράλι Σαρδηνίας σε φωτογραφίες reporter-images.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.