Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας - 3ο σκέλος : Τιτανομαχίες μεταξύ Οζιέ-Νεβιλ

Το τρίτο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας περιελάμβανε 7 Ειδικές Διαδρομές. Το μεγαλύτερο του αγώνα με σειρά εκκίνησης να είναι η εξής:

Εβανς, Μπριν, Πάντον, Όστμπεργκ, Λάπι, Λάτβαλα, Νεβίλ, Οζιέ, Τάνακ, Σουνίνεν, Μίκελσεν (οι τρείς τελευταίοι με rally 2 καθώς είχαν εγκαταλείψει).  

Στην πρώτη Ειδική Διαδρομή την 10η ο Νεβίλ είναι ταχύτερος του Οζιέ 1,9 δευτ.  

Στη δεύτερη Ειδική του Σαββάτου, την 12η  ο Οζιέ είναι ταχύτερος του Νεβίλ και η διαφορά μεταξύ των δύο αυξάνει στα 19,5 δευτ. 

Σε αυτήν την Ειδική εγκαταλείπει ο Λεφέβρ με σπασμένη την ανάρτηση στο Citroen C3 R5.

Στην 12η ο Νεβίλ «χώνει» 14.6 δευτ. στον Oζιέ που διαμαρτυρόταν για υποστροφικό Fiesta WRC. Έτσι η διαφορά μειώνεται στα 4,9 δευτ. με τον Λάτβαλα σταθερά τρίτο στα 41,1 δευτ. και τον Λάπι στα 48,1 δευτ. 

Σε αυτήν την Ειδική ο Σουνίνεν χάνει 3 λεπτά από αλλαγή σκασμένου ελαστικού. 

Η 13η Ειδική είναι πολύ μικρή, μόλις 1.42 χλμ. Πριν από αυτήν την Ειδική οι μηχανικοί άλλαξαν το ρεζερβουάρ στο Hyundai γιατί ο Νεβίλ διαμαρτυρήθηκε για χαμηλή πίεση καυσίμου. 

Ο Οζιέ είναι 2 δευτ. αργότερος σε αυτήν τη μικρή Ειδική Διαδρομή από τον Νεβίλ και η διαφορά μειώνεται στα 2,9 δευτ. 

Ακολουθεί η 14η Ειδική Διαδρομή όπου ο Νεβίλ αντιμετωπίζει κλαταρισμένο ελαστικό 3-4 χλμ. πριν από το τέλος της Ειδικής Διαδρομής. 

Ο Οζιέ είναι ταχύτερος του Νεβίλ κατά 3.9 δευτ. και η διαφορά μεταξύ των δύο αυξάνει στα 6,8 δευτ. 

Στην 15 Ειδική ο Νεβίλ είναι ταχύτερος του Οζιέ 2,5 δευτ. και η διαφορά μειώνεται στα 4,3 δευτ. 

Η 16η Ειδική είναι η τελευταία του Σαββάτου.

Σε αυτή την Ειδική μια πέτρα κάνει ζημιά στο αλτενέιτορ του Υaris WRC που οδηγεί ο Λάτβαλα, χάνει πολύτιμο ρεύμα κάτι που θα τον οδηγήσει σε εγκατάλειψη, παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να το επισκευάσει με τον συνοδηγό του, τον Άντιλα. 

Στη μονομαχία μεταξύ των δύο ο Νεβίλ είναι 0,6 δευτ. πιο γρήγορος του Οζιέ και η διαφορά μεταξύ των δύο μειώνεται στα 3,9 δευτ. 

Ετσι ολοκληρώνεται η προτελευταία μέρα στη Σαρδηνία, με τον Λάπι να έχει περάσει τρίτος με διαφορά 54,2 από την κορυφή. 

Ετσι λοιπόν η νίκη θα παιχτεί μεταξύ των δύο Οζιέ-Νεβίλ στα 42,04 χλμ. που είναι το μήκος των 4 Ειδικών Διαδρομών (δύο επαναλαμβανόμενες) με την power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους να είναι 6.96 χλμ.

Ο αγώνας έχει δρόμο ακόμα…  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.