Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας 2018 : Αρχή με Υπερειδική και Οζιέ

Το Ράλι Σαρδηνίας ξεκίνησε χτες με την 1η μέρα να ολοκληρώνεται με την διεξαγωγή της Υπερειδικής στο Ιτίρι Αρένα και με νικητή τον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Νεβίλ και Αντρέας Μίκελσεν. 

Ο καιρός ήταν βροχερός και η Διαδρομή είχε λίγο λάσπη. Όμως, ο Οζιέ παρά το μικρό λάθος στην στροφή λίγο πριν τον τερματισμό δεν έχασε χρόνο κι έτσι κέρδισε. Στην 4η θέση βρέθηκε ο Έλφιν Έβανς, ενώ 5ος τερμάτισε ο Χέϊντεν Πάντον.   

Ακολούθησε ο Λάπι στην 6η, ο Σούνινεν 7ος, αφήνοντας τον Μαντς Όστμπεργκ στην 8η θέση, ενώ ο Λάτβαλα τερμάτισε 9ος, κάνοντας τον ίδιο χρόνο με τον Όστμπεργκ. Ας ελπίσουμε ότι ο Φινλανδός θα ανακάμψει και τερματίσει, πρωτίστως. 

Η δράση όμως, ξεκινάει σήμερα με 8 Ειδικές Διαδρομές χωρισμένες σε δύο σκέλη συνολικού μήκους 124,18 χιλιομέτρων.

Το πρόγραμμα λοιπόν έχει ως εξής:

Ειδική               Όνομα                                   Χιλιόμετρα

SS2                     Tula 1                                    22.12

SS3                     Castelsardo 1                       14.37

SS4                     Tergu-Osilo 1                       14.14

SS5                     Monte Baranta 1                 11.46

SS6                     Tula 2                                     22.12 

SS7                     Castelsardo 2                        14.37

SS8                     Tergu-Osilo 2                        14.14

SS9                     Monte Baranta 2                 11.46

Γιάννης Μπόκας

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.