![Μικ-Ναγκλ με DS3 WRC στο δρόμο για τη μεγάλη, πρώτη φετινή, νίκη τους](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/5/22/photon16603f40045.jpg?itok=_32dACrD)
Αυτή είναι η μαγεία των αγώνων. Το αναπάντεχο, η νίκη των αουτσάιντερ, η ήττα των φαβορί.
Ποιος να το περίμενε ότι η Citroen Racing σε μια χρονιά με περιορισμένη συμμετοχή θα κέρδιζε τον αγώνα με τους Μικ-Ναγκλ και μάλιστα πιο εύκολα απ’ ότι δείχνουν οι χρόνοι.
Και όχι απλά κέρδισε, αλλά η καλύτερη ομάδα στο WRC, με την καλύτερη σύνθεση από πλευράς πληρωμάτων, με το μεγαλύτερο budget, η Volkswagen Μotorsport, ούτε καν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των νικητών.
Μια νίκη που έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία, καθώς οι Μικ-Ναγκλ με αποχή 13 εβδομάδων, πολέμησαν μόνοι τους από την αρχή του αγώνα, καθώς δεν είχαν κάποια άλλη υποστήριξη ( ο νεαρός Λεφέβρ είναι ακόμα άπειρος για να υποστηρίξει) με τα τρία γερμανικά Πάντσερ να μην μπορούν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα να βάλουν στο στόχο την κόκκινη-άσπρη σιλουέτα της DS3 WRC που οδηγούσε το πλήρωμα από την Ιρλανδία.
Και εδώ που τα λέμε μόνο εύκολο δεν είναι, όσο και επαγγελματίας και αν είσαι, όταν έχεις να οδηγήσεις από το ράλι Σουηδίας, να βρίσκεσαι επι κεφαλής και να αισθάνεσαι ότι σε καταδιώκουν οι Oζιέ, Λάτβαλα, Μίκελσεν, Σόρδο και όλη η παρέα του WRC.
Aξιοι λοιπόν συγχαρητηρίων οι Μικ-Μαγκλ που κέρδισαν, στην ομάδα που δούλεψε με πολύ σωστό τρόπο ώστε να διατηρήσει και να φέρει το πλήρωμα από την Ιρλανδία στο πρώτο σκαλί του βάθρου, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα επι ευρωπαϊκού εδάφους.
Για τους Μικ-Ναγκλ ήταν η πρώτη τους νίκη μετά το ράλι Αργεντινής της περασμένης χρονιάς.
Αυτές οι δύο συνεχόμενες νίκες χωρίς το πρώτο σκαλί του βάθρου να βρίσκεται ένα πλήρωμα με τις φόρμες της VW Motorsport, έδωσε ένα νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Μίκελσεν-Ζέγκερ +29.7 δευτ. καθώς οι Οζιέ-Ινγκρασιά έπαθαν λάστιχο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του τέταρτου και τελευταίου σκέλους για να ανέβουν τελικά στο τρίτο σκαλί του βάθρου +34.5 δευτ. από την κορυφή.
Οι τρείς όμως της VW Motorsport, Oζιέ, Λάτβαλα, Μίκελσεν ήταν ταχύτεροι στην power stage.
Στην κατάταξη ακολούθησαν οι Σόρδο-Μαρτί που ολοκλήρωσαν 4οι + 1’37’’.1, οι Καμιλί-Βίγιας στο + 4’.01”.6, Λάτβαλα-Άντιλα +4’.06”.9 και Όστμπεργκ-Φλόεν +6’.53”.6.
Στο WRC2 με τα R5 η νίκη πήγε στους Τίντεμαντ-Άντερσον με Skoda Fabia R5
H βαθμολογία μετά τον αγώνα της Πορτογαλίας διαμορφώθηκε ως εξής:
Οδηγών: Οζιέ 114, Μίκελσεν 67, Όστμπεργκ 58, Πάντον 57, Σόρδο 56.
Κατασκευαστών: VW 145, Hyundai 96, Ford M-Sport 82.
Eπόμενος αγώνας ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία 9-12 Ιουνίου