Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας: Μικ-Ναγκλ-DS3 WRC- θριαμβευτές

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτή είναι η μαγεία των αγώνων. Το αναπάντεχο, η νίκη των αουτσάιντερ, η ήττα των φαβορί. 

Ποιος να το περίμενε ότι η Citroen Racing σε μια χρονιά με περιορισμένη συμμετοχή θα κέρδιζε τον αγώνα με τους Μικ-Ναγκλ και μάλιστα πιο εύκολα απ’ ότι δείχνουν οι χρόνοι. 

Και όχι απλά κέρδισε, αλλά η καλύτερη ομάδα στο WRC, με την καλύτερη σύνθεση από πλευράς πληρωμάτων, με το μεγαλύτερο budget, η Volkswagen Μotorsport, ούτε καν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των νικητών. 

Μια νίκη που έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία, καθώς οι Μικ-Ναγκλ με αποχή 13 εβδομάδων, πολέμησαν μόνοι τους από την αρχή του αγώνα, καθώς δεν είχαν κάποια άλλη υποστήριξη ( ο νεαρός Λεφέβρ είναι ακόμα άπειρος για να υποστηρίξει) με τα τρία γερμανικά Πάντσερ να μην μπορούν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα να βάλουν στο στόχο την κόκκινη-άσπρη σιλουέτα της DS3 WRC που οδηγούσε το πλήρωμα από την Ιρλανδία.

Και εδώ που τα λέμε μόνο εύκολο δεν είναι, όσο και επαγγελματίας και αν είσαι, όταν έχεις να οδηγήσεις από το ράλι Σουηδίας, να βρίσκεσαι επι κεφαλής και να αισθάνεσαι ότι σε καταδιώκουν οι Oζιέ, Λάτβαλα, Μίκελσεν, Σόρδο και όλη η παρέα του WRC.  

Aξιοι λοιπόν συγχαρητηρίων οι Μικ-Μαγκλ που κέρδισαν, στην ομάδα που δούλεψε με πολύ σωστό τρόπο ώστε να διατηρήσει και να φέρει το πλήρωμα από την Ιρλανδία στο πρώτο σκαλί του βάθρου, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα επι ευρωπαϊκού εδάφους.  

Για τους Μικ-Ναγκλ ήταν η πρώτη τους νίκη μετά το ράλι Αργεντινής της περασμένης χρονιάς.   

Αυτές οι δύο συνεχόμενες νίκες χωρίς το πρώτο σκαλί του βάθρου να βρίσκεται ένα πλήρωμα με τις φόρμες της VW Motorsport, έδωσε ένα νέο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Μίκελσεν-Ζέγκερ +29.7 δευτ. καθώς οι Οζιέ-Ινγκρασιά έπαθαν λάστιχο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του τέταρτου και τελευταίου σκέλους για να ανέβουν τελικά στο τρίτο σκαλί του βάθρου +34.5 δευτ. από την κορυφή. 

Οι τρείς όμως της VW Motorsport, Oζιέ, Λάτβαλα, Μίκελσεν ήταν ταχύτεροι στην power stage.

Στην κατάταξη ακολούθησαν οι Σόρδο-Μαρτί που ολοκλήρωσαν 4οι + 1’37’’.1, οι Καμιλί-Βίγιας στο + 4’.01”.6, Λάτβαλα-Άντιλα +4’.06”.9 και Όστμπεργκ-Φλόεν +6’.53”.6. 

Στο WRC2 με τα R5 η νίκη πήγε στους Τίντεμαντ-Άντερσον με Skoda Fabia R5  

H βαθμολογία μετά τον αγώνα της Πορτογαλίας διαμορφώθηκε ως εξής: 

Οδηγών: Οζιέ 114, Μίκελσεν 67, Όστμπεργκ 58, Πάντον 57, Σόρδο 56.

Κατασκευαστών: VW 145, Hyundai 96, Ford M-Sport 82.

Eπόμενος αγώνας ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία 9-12 Ιουνίου

 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.