Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας-2η μέρα : Ρεσιτάλ από Μικ στο τιμόνι του DS3 WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Έχοντας κερδίσει τις 5 από τις 8 Ειδικές Διαδρομές της δεύτερης μέρας στο ράλι Πορτογαλίας, οι Μικ-Ναγκλ με το DS3 WRC προηγούνται στον πρώτο χωμάτινο αγώνα επι ευρωπαϊκού εδάφους. 

Αυτή είναι η μεγάλη έκπληξη του ράλι Πορτογαλίας, αν σκεφτούμε ότι η τελευταία εμφάνιση του πληρώματος με το γαλλικό αυτοκίνητο πραγματοποιήθηκε πριν από 13 εβδομάδες στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας. 

Από τότε μέχρι το ράλι Πορτογαλίας, ο Μικ με τον Ναγκλ, δεν είχαν οδηγήσει σε αγώνα, εκτός από 7 συνολικά μέρες το ισχυρότερο Citroen WRC, προδιαγραφών 2017.

Και οι Μικ-Ναγκλ όχι απλά οδηγούν την κούρσα, αλλά βρίσκονται +31.7 δευτ. μπροστά από τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το VW Polo WRC, με τον γάλλο να διαμαρτύρεται για τα υποστροφικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στην αρχή της μέρας. 

Οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC βρίσκονται στην τρίτη θέση με διαφορά +37.3 από την κορυφή. 

Αυτά τα δύο πληρώματα είναι που θα κυνηγήσουν το πλήρωμα με το DS3 WRC για το πρώτο σκαλί του βάθρου, καθώς από εκεί και κάτω οι διαφορές μεγαλώνουν σε σχέση με τα άλλα πληρώματα. 

Οι Μίκελσεν-Ζέγκερ με το δεύτερο VW Polo WRC ακολουθούν στα +52.3 από τους πρώτους. 

Στην 5η θέση φιγουράρουν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ επίσης με Hyundai i20 WRC στο +1:12.2, Λεφέβρ-Μορό με DS3 WRC +1:33.5 και Όστμπεργκ-Φλόεν με Ford Fiesta WRC στο +1:46.00.

Οι περσινοί νικητές Λάτβαλα-Άντιλα με VW Polo WRC με χαλασμένη κρεμαγιέρα που έκανε πολύ δύσκολη την οδήγηση βρίσκονται στην 9η θέση, αρκετά μακριά σε χρόνο από την κορυφή + 3:50.9

Κατά το δεύτερο σκέλος δεν έλειψαν και τα απρόοπτα. Στην 5η Ειδική διαδρομή είχαν έξοδο στην ίδια στροφή πρώτα οι Τάνακ-Μόλντερ με το Ford Fiesta WRC(4οι γενικής) και στη συνέχεια οι Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20WRC). Μάλιστα το Hyundai πήρε φωτιά που μεταδόθηκε και στα γύρω δένδρα (ευτυχώς σβήστηκε εγκαίρως με την επέμβαση της πυροσβεστικής) ενώ το αυτοκίνητο αποτεφρώθηκε. 

Να αναφέρουμε επίσης ότι από τις 8 Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευή, εκτός από τις 5 που κέρδισε ο Μικ, ο Νεβιλ έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε δύο και ο Λάτβαλα σε μια.

Η τρίτη μέρα, Σάββατο 21 Μαΐου περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές (3Χ2) συνολικού μήκους 120.80 χλμ.   

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.