![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/1/22/photon19841f48885.jpg?itok=b6K92Xz-)
Στο ράλι Μόντε Κάρλο για κάθε πλήρωμα της κατηγορίας WRC υπήρχαν στη διάθεσή του 80 ελαστικά. Από αυτά μπορούσαν να επιλέξουν 43 για τον αγώνα, συμπεριλαμβανομένου και του shake down. H Michelin ως αποκλειστικός προμηθευτής είχε φέρει στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος τους εξής τύπους ελαστικών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC.
Pilot Sport S5-SS5 για στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα
Pilot Alpin A41 για οδόστρωμα με πολύ χαμηλή πρόσφυση
Pilot Alpin A4 CL για χιόνι και πάγο με καρφιά.
Οι διαστάσεις είναι 235/40-18 για τον τύπο Pilot Sport S5-SS5 και 215/45-18 για τους άλλους δύο τύπους.
Ο αριθμός των καρφιών που έφεραν τα ελαστικά ήταν 200 σε κάθε ελαστικό (384 για τον αγώνα της Σουηδίας) μήκους 2 χλστ. με βάρος μικρότερο των 2 γρμ. το κάθε ένα, ειδικών προδιαγραφών για να μην προξενούν ζημιά στην επιφάνεια του οδοστρώματος.
Για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2 τα πληρώματα είχαν στη διάθεσή τους 71 ελαστικά για να επιλέξουν 41.
Με τα ελαστικά της κατηγορία WRC, ήταν ίδια μόνο για στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.
Διαφορετικά για χιόνια/πάγο.
Για χιόνια έφεραν τον κωδικό ΝΑ00 και για πάγο τον κωδικό ΝΑ00 CL.
Για τις ανάγκες του αγώνα στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος η γαλλική εταιρία ελαστικών είχε στα φορτηγά της 2.430 ελαστικά. Από αυτά 900 για τα αυτοκίνητα του WRC, 1.250 για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2 και 280 για την RGT.