Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο : Περί διαστάσεων ελαστικών και καρφιών

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στο ράλι Μόντε Κάρλο για κάθε πλήρωμα της κατηγορίας WRC υπήρχαν στη διάθεσή του 80 ελαστικά. Από αυτά μπορούσαν να επιλέξουν 43 για τον αγώνα, συμπεριλαμβανομένου και του shake down. H Michelin ως αποκλειστικός προμηθευτής είχε φέρει στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος τους εξής τύπους ελαστικών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC.

Pilot Sport S5-SS5 για στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα

Pilot Alpin A41 για οδόστρωμα με πολύ χαμηλή πρόσφυση

Pilot Alpin A4 CL για χιόνι και πάγο με καρφιά.

Οι διαστάσεις είναι 235/40-18 για τον τύπο  Pilot Sport S5-SS5 και 215/45-18 για τους άλλους δύο τύπους. 

Ο αριθμός των καρφιών που έφεραν τα ελαστικά ήταν 200 σε κάθε ελαστικό (384 για τον αγώνα της Σουηδίας) μήκους 2 χλστ. με βάρος μικρότερο των 2 γρμ. το κάθε ένα, ειδικών προδιαγραφών για να μην προξενούν ζημιά στην επιφάνεια του οδοστρώματος. 

Για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2 τα πληρώματα είχαν στη διάθεσή τους 71 ελαστικά για να επιλέξουν 41. 

Με τα ελαστικά της κατηγορία WRC, ήταν ίδια μόνο για στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.

Διαφορετικά για χιόνια/πάγο.

Για χιόνια έφεραν τον κωδικό ΝΑ00 και για πάγο τον κωδικό ΝΑ00 CL. 

Για τις ανάγκες του αγώνα στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος η γαλλική εταιρία ελαστικών είχε στα φορτηγά της 2.430 ελαστικά. Από αυτά 900 για τα αυτοκίνητα του WRC, 1.250 για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2 και 280 για την RGT.   

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.