Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο : Ο Οζιέ με στόχο τους Ρερλ και Λεμπ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην ιστορία του ράλι Μόντε Κάρλο, ένας μόνο οδηγός έχει κερδίσει τον πιο ανατρεπτικό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα.

Είναι ο Γερμανός Βάλτερ Ρερλ με  συνοδηγό τον Κρίστιαν Γκαϊστόρφερ.

Ο Ρερλ ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου το 1980 με Fiat 131 Abarth, το 1982 με Opel Ascona 400, το 1983 με Lancia 037 και το 1984 με Audi Quattro.

Μετά από 36 χρόνια ένας οδηγός βρίσκεται πολύ κοντά στο να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Ρερλ , αλλά και του Σεμπαστιάν Λεμπ, ο άλλος Σεμπαστιάν, ο Οζιέ.

Ο Οζιέ λοιπόν έχει κερδίσει το ράλι Μόντε Κάρλο με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα. 2014, 2015, 2016 με VW Polo WRC, το 2017, 2018  με Ford Fiesta WRC και το 2019 με Citroen C3 WRC.

To 2020 θα οδηγήσει για την Toyota το Yaris WRC, που «άφησε» ο Τάνακ για τη Hyundai, με στόχο τη νίκη, νίκη με την οποία θα ισοφαρίσει δύο ρεκόρ.

Nα σημειωθεί ότι το 2009 το είχε κερδίσει ο Οζιέ με τον Ινγκρασιά πάντα δίπλα του, αλλά αυτοκίνητο ήταν Peugeot 207 την κατηγορίας S2000 και όχι WRC.

Πάμε τώρα στον Λεμπ. Ο Λεμπ με τον Ελενά έχουν κερδίσει το ράλι Μόντε Κάρλο 7 φορές, όλες με αυτοκίνητα Citroen. Ίδιο αριθμό νικών έχει και ο Οζιέ, αλλά η μία νίκη είναι με το 207 S2000.

Έτσι πολυνίκης με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC είναι ο Λεμπ. 

Έτσι λοιπόν οι Οζιέ-Ινγκρασιά κυνηγούν δύο ρεκόρ στο ράλι Μόντε Κάρλο που είναι προγραμματισμένο μεταξύ 23-25 Ιανουαρίου 2020.

Μην ξεχνάμε ότι από το 2014 το πρώτο σκαλί του βάθρου έχει το ίδιο χρώμα, Οζιέ-Ινγκρασιά… 

 

Φωτογραφία: reporter-images

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.