![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/1/20/photon19828f48868.jpg?itok=xs38bbGv)
Η δεύτερη μέρα είναι η μεγαλύτερη του 85ου ράλι Μόντε Κάρλο με 6 Ειδικές Διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 160 χλμ..
Μετά το ατυχές περιστατικό της χθεσινής πρώτης μέρας, όπου από έξοδο του Πάντον κόπηκε το νήμα της ζωής ενός θεατή, ο αγώνας συνεχίζεται κανονικά στις Ειδικές Διαδρομές των γαλλικών Άλπεων.
Ο αγώνας μέχρι στιγμής είναι ένα ρεσιτάλ από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ που έχοντας κερδίσει τις δύο από τις τρείς Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους της δεύτερης μέρας (συμπεριλαμβανομένης και της μεγαλύτερης του αγώνα μήκους 38,94 χλμ.) βρίσκονται στην κορυφή της γενικής με το Hyundaii20 WRC, 31.7 δευτ. από τον Τάνακ (FordFiestaWRC), +59.1 από τον Οζιέ (FordFiestaWRC), +1’21’’.4 από τον Λάτβαλα (ToyotaYarisWRC), + 1’41’’.1 από τον Σόρδο (Hyundaii20 WRC) , +1’52’’.2 από τον Μπριν (DS3 WRC) και +3’35’’.1 από τον Μίκελσεν με το SkodaFabiaR5.
O Λεφέβρ (CitroenC3 WRC) κάνοντας χρήση του κανονισμού rally 2 επανεκκίνησε και βρίσκεται στην 17η θέση.
Άτυχοι, ο Μίκ που χτύπησε σε μια χιονόμπαλα με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση και να εγκαταλείψει ενώ ο ο Χανίνεν που φιγουράριζε τρίτος είχε μια έξοδο στην 5η Ειδική Διαδρομή με αποτέλεσμα να χάσει θέσεις και να «πέσει» 11ος.
Να σημειωθεί ότι το πρωί κατά την εκκίνηση της 2ης μέρας το ToyotaYarisWRC των Λάτβαλα-Άντιλα δεν έπαιρνε μπροστά ο κινητήρας με αποτέλεσμα το πλήρωμα να σπρώξει το αυτοκίνητο στοservicepark
Ο Σερδερίδης και οι Δριβάκος-Μπαντέ συνεχίζουν τον αγώνα, που απομένουν άλλες τρείς Ειδικές Διαδρομές, οι ίδιες με το πρωί για να ολοκληρωθεί στην πόλη της Γαλλίας Γκαπ η δεύτερη μέρα.