![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/1/22/photon19843f48887.jpg?itok=tDhcJIYa)
Για τέταρτη συνεχή φορά οι Οζιέ- Ινγκρασιά (φωτoγραφία) ανέβηκαν στον πιο ψηλό σκαλί του βάθρου κερδίζοντας ένα από τα πιο χιονισμένα ράλι Μόντε Κάρλο των τελευταίων ετών.
H νίκη στην αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος συνέπεσε με την αρχή της συνεργασίας του γαλλικού πληρώματος με την ομάδα Ford M-Sport του Μάλκολμ Γουίλσον.
Η νίκη θα έπαιρνε διάσταση θριάμβου έαν ο Τάνακ δεν αντιμετώπιζε μηχανικά προβλήματα με το μοτέρ του άλλου εργοστασιακού Ford Fiesta WRC, δύο Ειδικές Διαδρομές πριν το τέλος του αγώνα, ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση.
Έχασε γύρω στα 90 λεπτά και μαζί τη δεύτερη θέση από τους Λάτβαλα-Άντιλα στην πρώτη εμφάνιση του νέου Toyota Yaris WRC.
Ο Φινλανδός για πρώτη φορά στο τιμόνι του Υaris WRC έδειξε φοβερή ωριμότητα σε έναν πολύ δύσκολο λόγω καιρικών συνθηκών αγώνα, ανεβάζοντας την ομάδα στο βάθρο ύστερα από απουσία 17 χρόνων. Αναμφίβολα πολύ πετυχημένη η επίδοση της Toyota Gazoo Racing, όπου εκτός των άλλων το ιαπωνικό αυτοκίνητο έδειξε ότι διαθέτει ταχύτητα. Βέβαια το ράλι Μόντε Κάρλο δεν είναι χαρακτηριστικός αγώνας για να βγουν συμπεράσματα, αλλά η ιστορία έγραψε δεύτερη θέση.
Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC που κάλυψαν τη διαφορά από τους Μπριν-Μάρσαλ με το DS3 WRC στο τεταρτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα.
To τρίτο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, αυτό με τους Έβανς-Μπάριτ τερμάτισε στην 6η θέση μπροστά από τους νικητές της κατηγορίας WRC2 Μίκελσεν-Γιέγκερ με το Skoda Fabia R5, μπροστά από τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ επίσης με Skoda Fabia R5 και Μπουφιέ-Ζιροντέ με Ford Fiesta R5.
Οι Λεφέβρ-Μορό έφεραν το Citroen C3 WRC παρά τα προβλήματα στην 9η θέση της γενικής ενώ ο άτυχος του αγώνα ο Νεβίλ με τον Γκιλσούλ που στο μεγαλύτερο μέρος οδηγούσαν τον αγώνα, τερμάτισαν τελικά στην 15η θέση καθώς έχασαν πολύ χρόνο από σπασμένη ανάρτηση την τρίτη μέρα του αγώνα.
Μια θέση πιο κάτω οι Χανίνεν-Λίντστρομ με το δεύτερο Toyota Yaris WRC, που έδειξαν ταχύτητα καθώς έφτασαν και μέχρι τρίτοι γενικής.
Aπο ελληνικής πλευράς ο Σερδερίδης με το DS3 WRC ολοκλήρωσε στην 29η θέση και οι Δημήτρης Δριβάκος-Κατερίνα Μπαντέ στην 44η θέση από τους 54 που ολοκλήρωσαν τον αγώνα, που ένα τερματισμός στο ράλι του Μόντε Κάρλο σημαίνει κάτι περισσότερο από μισό πρωτάθλημα για κάθε ερασιτεχνικό πλήρωμα.
Για την power stage που φέτος βαθμολογούνται με έξτρα πόντους οι πέντε ταχύτεροι ήταν οι Νεβίλ, Λεφέβρ,Χανίνεν, Έβανς και Σόρδο.
Θα επανέλθουμε με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βαθμολογίες.