Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο : Νικητές Οζιέ-Ινγκρασιά-Ford Fiesta WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για τέταρτη συνεχή φορά οι Οζιέ- Ινγκρασιά (φωτoγραφία) ανέβηκαν στον πιο ψηλό σκαλί του βάθρου κερδίζοντας ένα από τα πιο χιονισμένα ράλι Μόντε Κάρλο των τελευταίων ετών. 

H νίκη στην αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος συνέπεσε με την αρχή της συνεργασίας του γαλλικού πληρώματος με την ομάδα Ford M-Sport του Μάλκολμ Γουίλσον.

Η νίκη θα έπαιρνε διάσταση θριάμβου έαν ο Τάνακ δεν αντιμετώπιζε μηχανικά προβλήματα με το μοτέρ του άλλου εργοστασιακού Ford Fiesta WRC, δύο Ειδικές Διαδρομές πριν το τέλος του αγώνα, ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση. 

Έχασε γύρω στα 90 λεπτά και μαζί τη δεύτερη θέση από τους Λάτβαλα-Άντιλα στην πρώτη εμφάνιση του νέου Toyota Yaris WRC. 

Ο Φινλανδός για πρώτη φορά στο τιμόνι του Υaris WRC έδειξε φοβερή ωριμότητα σε έναν πολύ δύσκολο λόγω καιρικών συνθηκών αγώνα, ανεβάζοντας την ομάδα στο βάθρο ύστερα από απουσία 17 χρόνων. Αναμφίβολα πολύ πετυχημένη η επίδοση της Toyota Gazoo Racing, όπου εκτός των άλλων το ιαπωνικό αυτοκίνητο έδειξε ότι διαθέτει ταχύτητα. Βέβαια το ράλι Μόντε Κάρλο δεν είναι χαρακτηριστικός αγώνας για να βγουν συμπεράσματα, αλλά η ιστορία έγραψε δεύτερη θέση.   

Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC που κάλυψαν τη διαφορά από τους Μπριν-Μάρσαλ με το DS3 WRC στο τεταρτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα.  

To τρίτο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, αυτό με τους Έβανς-Μπάριτ τερμάτισε στην 6η θέση μπροστά από τους νικητές της κατηγορίας WRC2 Μίκελσεν-Γιέγκερ με το Skoda Fabia R5, μπροστά από τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ επίσης με Skoda Fabia R5 και Μπουφιέ-Ζιροντέ με Ford Fiesta R5. 

Οι Λεφέβρ-Μορό έφεραν το Citroen C3 WRC παρά τα προβλήματα στην 9η θέση της γενικής ενώ  ο άτυχος του αγώνα ο Νεβίλ με τον Γκιλσούλ που στο μεγαλύτερο μέρος οδηγούσαν τον αγώνα, τερμάτισαν τελικά στην 15η θέση καθώς έχασαν πολύ χρόνο από σπασμένη ανάρτηση την τρίτη μέρα του αγώνα.  

Μια θέση πιο κάτω οι Χανίνεν-Λίντστρομ με το δεύτερο Toyota Yaris WRC, που έδειξαν ταχύτητα καθώς έφτασαν και μέχρι τρίτοι γενικής.   

Aπο  ελληνικής πλευράς  ο Σερδερίδης με το DS3 WRC ολοκλήρωσε στην 29η θέση και οι Δημήτρης Δριβάκος-Κατερίνα Μπαντέ στην 44η θέση από τους 54 που ολοκλήρωσαν τον αγώνα, που ένα τερματισμός στο ράλι του Μόντε Κάρλο σημαίνει κάτι περισσότερο από μισό πρωτάθλημα για κάθε ερασιτεχνικό πλήρωμα. 

Για την power stage που φέτος βαθμολογούνται με έξτρα πόντους οι πέντε ταχύτεροι ήταν οι Νεβίλ, Λεφέβρ,Χανίνεν, Έβανς και Σόρδο. 

Θα επανέλθουμε με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βαθμολογίες.     

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.