Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο, 2ο σκέλος : O Οζιέ πέρασε μπροστά

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ομηρικές μάχες έγιναν στο 2ο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο που περιελάμβανε 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές μήκους 125 χλμ., με την πρώτη του σκέλους να έχει ακυρωθεί λόγω των πολλών φιλάθλων σε επικίνδυνα σημεία. 

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC πήραν το προβάδισμα στο 87ο Ράλι Μόντε Κάρλο κερδίζοντας δύο από τις πέντε Ειδικές Διαδρομές χάρις στην πολύ καλή επιλογή των ελαστικών. 

Ο  οδηγός από την Γκαπ ολοκλήρωσε την ημέρα με δύο μόνο δευτ. διαφορά από τους Νεβιλ-Ινγκρασιά οι οποίοι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, σημειώσαν τον πρώτο χρόνο, μειώνοντας έτσι σημαντικά τη διαφορά από τον Οζιέ. 

Θεωρητικά αυτοί οι δύο συνδυασμοί θα διεκδικήσουν τη νίκη, καθώς από τους υπόλοιπους συνδυασμούς υπάρχει αρκετή διαφορά, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία.    Στην 3η θέση είναι οι Μίκελεσν-Γιέγκερ + 1'17. 7, με 4ους τους Λάτβαλα-Άντιλα. Κλαταρισμένα ελαστικά είχαν Τάνακ, Μικ, Λάπι που κατέστρεψε και την ανάρτηση στο C3 WRC , αλλά θα εκκινήσει στο 3ο σκέλος υπο καθεστώς super rally. 

Το 3ο σκέλος του Σαββάτου αποτελείται από 2 επαναλαμβανόεμνες Ειδικέ Διαδρομές συνολικού μήκους 93,38 χλμ. που σημαίνει ότι όλα είναι ανοικτά για τη νίκη. 

Στον πίνακα η κατάταξη μετά το 2ο σκέλος:

1ος Οζιέ 1,37'17 "3

2ος Νεβίλ + 2 "0

3ος Μίκελσεν + 1'17 "7

4ος Λάτβαλα +1'25 "1

5ος Λεμπ- + 1'25 "9

6ος Έβανς + 1'47 "5

7ος Τάνακ  +2'34 "9

8ος Μικ + 5'33 "0

Φωτογραφία: reporter-images 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.