![Όλα τα χειροκροτήματα στους νικητές Λάτβαλα-Άντιλα-Volkswagen Polo WRC, για την τρομερή επίδοσή τους](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/3/6/photon15635f37720.jpg?itok=F62dmu4o)
Μεγάλη νίκη των Λάτβαλα-Άντιλα με το Volkswagen Polo WRC στο ράλι του Μεξικού, τον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς.
Οι φινλανδοί ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλάνθαστοι, αλλά κυρίως ποτέ δεν απειλήθηκαν από κανέναν άλλον συνδυασμό.
Να θυμίσουμε οτι ο Λάτβαλα ήρθε στο Μεξικό με πολύ κακή ψυχολογία, καθώς στους δύο προηγούμενες αγώνες, έκανε το ένα λάθος μετά το άλλο με αποτέλεσμα στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν να έχει μηδέν βαθμούς, την ώρα που ο Οζιέ σημείωνε δύο νίκες σε δύο αγώνες.
Στο Μεξικό όμως ο Λάτβαλα ήταν πραγματικά απίθανος. Ταχύς (εμείς ακόμα υποστηρίζουμε ότι είναι ο γρηγορότερος στο WRC, αλλά και ο πλέον ασταθής) και αλάνθαστος, δίνοντας ταυτόχρονα τα εύσημα στους μηχανικούς της Volkswagen Motorsport, καθώς το Polo WRC που οδήγησε δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Από την άλλη οι Οζιέ-Ινγκρασιά παρατηρώντας τους χρόνους του άπιστου Λάτβαλα προτίμησαν να σιγουρέψουν τη δεύτερη θέση στον 100ό αγώνα του WRC στην καριέρα τους, (+ 1:05,0 διαφορά) αλλά να κερδίσουν και τους τρεις βαθμούς της power stage (δεύτερος ταχύτερος ο Λάτβαλα και τρίτος ο Πάντον), κάτι που τους δίνει ένα σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα, αν και το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα.
Οι δύο πάντως της Volkswagen Motorsport ήταν σε άλλο αγώνα από τα υπόλοιπα πληρώματα, αν αναλογισθούμε ότι οι τρίτοι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20WRC είναι πίσω με διαφορά +3:37,9 και οι τέταρτοι Όστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC +5:36,4, στον 200ό αγώνα της Ford M-Sport στη βαθμολογούμενη ζώνη.
Στο ράλι του Μεξικού τα πράγματα δεν κύλησαν όπως ήθελαν για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) και Μίκελσεν-Τζέγκερ, καθώς εγκατέλειψαν από άσχημες εξόδους.
Στο WRC 2 oι Σουομίνεν-Μάρκουλα με Skoda Fabia R5 πήραν τη νίκη, ενώ από τον αγώνα απουσίαζαν οι Έβανς (Ford Fiesta R5),η ομάδα της Citroen Racing και η Skoda Motorsport.
To πρωτάθλημα συνεχίζεται με τον δεύτερο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς στην Αργεντινή, 21-24 Απριλίου.