Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μεξικού : Νικητές-Λάτβαλα-Άντιλα-Volkswagen

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μεγάλη νίκη των Λάτβαλα-Άντιλα με το Volkswagen Polo WRC στο ράλι του Μεξικού, τον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς.

Οι φινλανδοί ήταν οι  απόλυτοι κυρίαρχοι  καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλάνθαστοι, αλλά κυρίως ποτέ δεν απειλήθηκαν από κανέναν άλλον συνδυασμό. 

Να θυμίσουμε οτι ο Λάτβαλα ήρθε στο Μεξικό με πολύ κακή ψυχολογία, καθώς στους δύο προηγούμενες αγώνες, έκανε το ένα λάθος μετά το άλλο με αποτέλεσμα στους δύο πρώτους αγώνες   της σεζόν να έχει μηδέν βαθμούς, την ώρα που ο Οζιέ σημείωνε δύο νίκες σε δύο αγώνες.  

Στο Μεξικό όμως ο Λάτβαλα ήταν πραγματικά απίθανος.  Ταχύς (εμείς ακόμα υποστηρίζουμε ότι είναι ο γρηγορότερος στο WRC, αλλά και ο πλέον ασταθής) και αλάνθαστος, δίνοντας ταυτόχρονα τα εύσημα στους μηχανικούς της Volkswagen Motorsport, καθώς το Polo WRC που οδήγησε δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα. 

Από την άλλη οι Οζιέ-Ινγκρασιά παρατηρώντας τους χρόνους του άπιστου Λάτβαλα προτίμησαν να σιγουρέψουν τη δεύτερη θέση στον 100ό αγώνα του WRC στην καριέρα τους, (+ 1:05,0 διαφορά) αλλά να κερδίσουν και τους τρεις βαθμούς της power stage (δεύτερος ταχύτερος ο Λάτβαλα και τρίτος ο Πάντον), κάτι που τους δίνει ένα σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα, αν και το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα.   

Οι δύο πάντως της Volkswagen Motorsport ήταν σε άλλο αγώνα από τα υπόλοιπα πληρώματα, αν αναλογισθούμε ότι οι τρίτοι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20WRC είναι πίσω με διαφορά +3:37,9 και οι τέταρτοι Όστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC +5:36,4, στον 200ό αγώνα της Ford M-Sport στη βαθμολογούμενη ζώνη. 

Στο ράλι του Μεξικού τα πράγματα δεν κύλησαν όπως ήθελαν για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) και Μίκελσεν-Τζέγκερ, καθώς εγκατέλειψαν από άσχημες εξόδους. 

Στο WRC 2 oι Σουομίνεν-Μάρκουλα με Skoda Fabia R5 πήραν τη νίκη, ενώ από τον αγώνα απουσίαζαν οι Έβανς (Ford Fiesta R5),η ομάδα της Citroen Racing και η Skoda Motorsport. 

To πρωτάθλημα συνεχίζεται με τον δεύτερο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς στην Αργεντινή, 21-24 Απριλίου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.