![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/8/photon28211f74876.jpg?itok=q0UmtM1e)
Η 1η Ειδική Διαδρομή, η Υπερειδική 1,14 χιλιομέτρων μέσω της ιστορικής πόλης - Guanajuato μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς - και των πρώην σηράγγων εξόρυξης, δεν ολοκληρώθηκε καθώς ένα τεχνικό άλμα που είχε φτιάξει η οργάνωση, καταστράφηκε και ήταν επικίνδυνο για τα πληρώματα.
Ο Λάπι πρόλαβε και ολοκλήρωσε την Ειδική Διαδρομή όπως και ο Μίκελσεν με διαφορά 1/10 όπως και ο Μικ 6/10, δίνοντας οι οργανωτές τον χρόνο του Μικ στους Οζιέ, Τάνακ, Νεβίλ που δεν εκκίνησαν την Ε.Δ.
Όμως η Υπερειδική σαφώς και δεν κρίνει τον αγώνα, αφού από την Παρασκευή 8 Μαρτίου αρχίζει η μάχη με τα χρονόμετρα.
8 Ειδικές Διαδρομές περιλαμβάνει η πρώτη μέρα του ράλι Μεξικού συνολικού μήκους 114,59 χλμ.
Η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή έχει μήκος 31,57 χλμ. (δύο χρόνια πριν είχε μήκος 54,90 χλμ.).
Να αναφέρουμε ότι πρόβλημα με τον κινητήρα παρουσίασε το Hyundai i20 WRC του Νεβίλ, όπως και το Toyota Υaris WRC του Τάνακ με τους αισθητήρες, ενώ η Citroen Racing ναύλωσε cargo για να μεταφέρει 15.5 τόνους αγωνιστικό εξοπλισμό , καθώς το καράβι με τα κοντέινερ καθυστέρησε.
Φωτογραφία: reporter-images