Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μεξικού-3ο σκέλος : Καταιγιστικός ο Λάτβαλα με το Polo WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με εντυπωσιακό ρυθμό συνεχίζουν οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Volkswagen Polo WRC στις δύσκολες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Μεξικού. 

Ο ρυθμός του φινλανδικού πληρώματος είναι καταιγιστικός και στο τέλος του τρίτου και μεγαλύτερου σκέλους του αγώνα, εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 1:35,7 διαφορά από τους Οζιέ-Ινγκρασιά, με το άλλο εργοστασιακό Volkswagen Polo WRC, που απλά παρακολουθούν το ρυθμό ενός «δαιμονισμένου» Λάτβαλα. 

Υπο κανονικές συνθήκες και με αυτές τις διαφορές ο αγώνας θα «είχε» τελειώσει», αν και στους αγώνες, τίποτα δεν τελειώνει  πριν τα αυτοκίνητα ανέβουν στη ράμπα του τερματισμού.  

Στο Μεξικό λοιπόν μπορεί να απομένουν μόνο δύο Ειδικές Διαδρομές, αλλά η πρώτη του τέταρτου και τελευταίου σκέλους είναι 80 χλμ. 

Η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος από το 1983. 

Μπορεί λοιπόν να υπάρχουν μεγάλες διαφορές ασφαλείας μεταξύ των πληρωμάτων, οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC που βρίσκονται στην τρίτη θέση έχουν διαφορά +2:40,4 από την κορυφή και οι Όστμπεργκ-Φλόεν με το Ford Fiesta WRC + 4:48,8, αλλά με κουρασμένα αυτοκίνητα, υψηλές θερμοκρασίες εντός και εκτός αυτοκινήτου και υπερθερμασμένα ελαστικά, το χρώμα στην κορυφή εύκολα μπορεί να αλλάξει, αν και θεωρούμε ότι η διαφορά του Λάτβαλα από τον Οζιέ μπορεί να καλυφθεί μόνο με οδηγικό λάθος, ή μηχανικό πρόβλημα. 

Πάντως όπως τόνισαν οι οδηγοί, τα τελευταία 10 χλμ. της 80αρας Ειδικής Διαδρομής είναι αυτά που τους προβληματίζουν και αυτά τα παιξουν το ρόλο τους.

Για να δούμε λοιπόν πως θα «κυλήσει» αυτή η Ειδική Διαδρομή που ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στη σχεδίαση αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. 

Μετά την 80αρα υπάρχει μια ακόμα, η power stage 16,47 χλμ., που προσφέρει επιπλέον βαθμούς στους τρεις ταχύτερους. 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.