Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής : Θρίαμβος για Νεβίλ-Γκιλσούλ-Hyundai

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC έγραψαν ιστορία κερδίζοντας το ράλι Κορσικής, τέταρτος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος και πρώτος επι ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών. 

Στο Νησί που γεννήθηκε ο Μέγας Ναπολέων οι Νεβίλ-Γκιλσούλ είναι το τέταρτο πλήρωμα που κερδίζει τον τέταρτο αγώνα. Τέσσερις αγώνες, τέσσερις διαφορετικοί νικητές, κάτι που είχε να συμβεί από το 1987 στο WRC. 

Ο Νεβίλ δεν έκρυψε τη χαρά του στον τερματισμό ευχαριστώντας τη Hyundai Motorsport, τονίζοντας μάλιστα ότι η ομάδα του δεν έπαψε ποτέ να τον εμψυχώνει μετά τις άτυχες στιγμές σε Μόντε Κάρλο και Σουηδίας. 

Στη δεύτερη θέση με προβλήματα στη μετάδοση, στον κινητήρα, στα ηλεκτρικά αλλά και χωρίς χειρόφρενο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή  οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC. 

Μάλιστα το πλήρωμα του Ford Fiesta WRC κατόρθωσε να περάσει τους Σόρδο-Μαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC στην τελευταία Ειδική Διαδρομή και να ανέβουν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τελικά το τρίτο για τους Σόρδο-Μαρτί. 

Στον τερματισμό πάντως ο Οζιέ δήλωσε «καλύτερα η 2η θέση, παρά τίποτα».   

Πάντως είναι εντυπωσιακό ότι στη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, η 9η από τη 10η, μήκος 53,78 χλμ. οι Νεβίλ και Σόρδο έκαναν σχεδόν τον ίδο χρόνο. 32:34,6 για τον Νεβίλ με μ.ω.τ. 99,1 χλμ. με το Σόρδο αργότερος 1/10.

Πολύ καλός σε αυτή την Ειδική Διαδρομή και οι Μπριν-Μάρτιν με το τρίτο Citroen C3 WRC που ήταν τρίτος ταχύτερος στην 53,78 χλμ. Ειδική μόλις 1,8 δευτ. 

Σκεφτείτε τους ρυθμούς σε Ειδική Διαδρομή 53,78 χλμ. η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του τρίτου να είναι 1,8 δευτ. 

Αυτή η επίδοση ανέβασε τον Μπριν στην 4η θέση , προσπερνώντας τον Λάτβαλα κατά 2 δευτ. 

Τον Οζιέ δεν τον άφησαν τα προβλήματα στο να κινηθεί στο ρυθμό των πρώτων στη μεγαλύτερη του αγώνα.  

Οι εκπλήξεις όμως δεν σταμάτησαν καθώς θέσεις άλλαξαν και στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, την power stage των 10,42 με τους Λάτβαλα-Άντιλα με σημειώνουν τον πρώτο χρόνο με το Toyota Yaris WRC, με δεύτερους τους Οζιέ-Ινγκρασιά στα 8/10 και τρίτους τους Μπριν-Μάρτιν 2,1 δευτ, διαφορά που για 1/10 έχασαν την 4η θέση από το πλήρωμα της Toyota. 

Στην 6η θέση οι Πάντον-Κέναρντ με το τρίτο Hyundai i20 WRC, που τους δυσκόλεψε η Κορσική ενώ στην 7η, 8η, 9η, και 10η θέση φιγουράρουν τέσσερα πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.

7οι οι Μίκελσεν-Γιέγκερ που επέστρεψαν στο τιμόνι του Skoda Fabia R5, κέρδισαν την κατηγορία. Ακολούθησαν οι Σουνίνεν-Μάρκουλα με Ford Fiesta R5, οι Σαραζέν-Ρενούτσι με Skoda Fabia R5 και Ροσέ-Φουλκράν με Citroen DS3 R5.

Επόμενος γύρος τα χώματα της Αργεντινής.

Bαθμολογίες

Οζιέ-88

Λάτβαλα-75

Νεβίλ-54

Τάνακ-48

Κατασκευαστών

Ford-M Sport -129

Hyundai-106

Toyota-79

Cittroen-71

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.