Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC έγραψαν ιστορία κερδίζοντας το ράλι Κορσικής, τέταρτος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος και πρώτος επι ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών.
Στο Νησί που γεννήθηκε ο Μέγας Ναπολέων οι Νεβίλ-Γκιλσούλ είναι το τέταρτο πλήρωμα που κερδίζει τον τέταρτο αγώνα. Τέσσερις αγώνες, τέσσερις διαφορετικοί νικητές, κάτι που είχε να συμβεί από το 1987 στο WRC.
Ο Νεβίλ δεν έκρυψε τη χαρά του στον τερματισμό ευχαριστώντας τη Hyundai Motorsport, τονίζοντας μάλιστα ότι η ομάδα του δεν έπαψε ποτέ να τον εμψυχώνει μετά τις άτυχες στιγμές σε Μόντε Κάρλο και Σουηδίας.
Στη δεύτερη θέση με προβλήματα στη μετάδοση, στον κινητήρα, στα ηλεκτρικά αλλά και χωρίς χειρόφρενο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC.
Μάλιστα το πλήρωμα του Ford Fiesta WRC κατόρθωσε να περάσει τους Σόρδο-Μαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC στην τελευταία Ειδική Διαδρομή και να ανέβουν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τελικά το τρίτο για τους Σόρδο-Μαρτί.
Στον τερματισμό πάντως ο Οζιέ δήλωσε «καλύτερα η 2η θέση, παρά τίποτα».
Πάντως είναι εντυπωσιακό ότι στη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, η 9η από τη 10η, μήκος 53,78 χλμ. οι Νεβίλ και Σόρδο έκαναν σχεδόν τον ίδο χρόνο. 32:34,6 για τον Νεβίλ με μ.ω.τ. 99,1 χλμ. με το Σόρδο αργότερος 1/10.
Πολύ καλός σε αυτή την Ειδική Διαδρομή και οι Μπριν-Μάρτιν με το τρίτο Citroen C3 WRC που ήταν τρίτος ταχύτερος στην 53,78 χλμ. Ειδική μόλις 1,8 δευτ.
Σκεφτείτε τους ρυθμούς σε Ειδική Διαδρομή 53,78 χλμ. η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του τρίτου να είναι 1,8 δευτ.
Αυτή η επίδοση ανέβασε τον Μπριν στην 4η θέση , προσπερνώντας τον Λάτβαλα κατά 2 δευτ.
Τον Οζιέ δεν τον άφησαν τα προβλήματα στο να κινηθεί στο ρυθμό των πρώτων στη μεγαλύτερη του αγώνα.
Οι εκπλήξεις όμως δεν σταμάτησαν καθώς θέσεις άλλαξαν και στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, την power stage των 10,42 με τους Λάτβαλα-Άντιλα με σημειώνουν τον πρώτο χρόνο με το Toyota Yaris WRC, με δεύτερους τους Οζιέ-Ινγκρασιά στα 8/10 και τρίτους τους Μπριν-Μάρτιν 2,1 δευτ, διαφορά που για 1/10 έχασαν την 4η θέση από το πλήρωμα της Toyota.
Στην 6η θέση οι Πάντον-Κέναρντ με το τρίτο Hyundai i20 WRC, που τους δυσκόλεψε η Κορσική ενώ στην 7η, 8η, 9η, και 10η θέση φιγουράρουν τέσσερα πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.
7οι οι Μίκελσεν-Γιέγκερ που επέστρεψαν στο τιμόνι του Skoda Fabia R5, κέρδισαν την κατηγορία. Ακολούθησαν οι Σουνίνεν-Μάρκουλα με Ford Fiesta R5, οι Σαραζέν-Ρενούτσι με Skoda Fabia R5 και Ροσέ-Φουλκράν με Citroen DS3 R5.
Επόμενος γύρος τα χώματα της Αργεντινής.
Bαθμολογίες
Οζιέ-88
Λάτβαλα-75
Νεβίλ-54
Τάνακ-48
Κατασκευαστών
Ford-M Sport -129
Hyundai-106
Toyota-79
Cittroen-71