![Λάτβαλα-Άντιλα στο δρόμο για την τρίτη τους φετινή νίκη.](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2015/10/4/photon13698f33588.jpg?itok=MNL2dWCg)
Τι αγώνας ήταν αυτός. Βγαλμένος από κινηματογραφικό σενάριο, με φόντο το δύσκολο τερέν της Κορσικής που επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι μετά από επτά χρόνια.
Ο αγώνα αρχικά χαρακτηρίστηκε από τις άσχημες καιρικές συνθήκες, ειδικά αυτές της Παρασκευής που είχε σαν αποτέλεσμα να ακυρωθεί μια Ε.Δ. (την Παρασκευή), που ήταν και η πρώτη του Σαββάτου.
Από κει και πέρα, από αγωνιστικής πλευράς οι εκπλήξεις και οι εγκαταλείψεις στις στενές Ε.Δ. της Κορσικής ξεκίνησαν από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. με τον Νεβίλ να «πληγώνει» από έξοδο την ανάρτηση του Hyundai i 20 WRC και να εγκαταλείπει.
Ο Οζιέ, ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής 2015, εγκαταλείπει με πρόβλημα στο κιβώτιο του VW Polo WRC , οι άσχημες όμως καιρικές συνθήκες και οι γλιστερές Ε.Δ. φέρνουν την έκπληξη με τους Εβανς-Μπάριτ να «τοποθετούν» το Ford Fiesta WRC στην πρώτη θέση με δεύτερους τους Λάτβαλα-Άντιλα και τρίτους τους Μίκελσεν-Φλόε, αμφότεροι με VW Polo WRC. Τέταρτοι ο Μικ –Νάγκλ με το Citroen DS3 WRC, που παρακολουθούν με ψυχραιμία την εξέλιξη στις τρείς πρώτες θέσεις.
Στο δεύτερο σκέλος, μίλησε η εμπειρία του Λάτβαλα που περνάει τον Έβανς και στο τέλος (του δεύτερου σκέλους) προηγείται ενώ ο Μίκλεσεν βρίσκεται πίσω από το πλήρωμα της Ford στα 9,8 δευτ.
Στις τρεις Ε.Δ. του τρίτου και τελευταίου σκέλους, ο Λάτβαλα αύξησε τη διαφορά από τον Έβανς, ο οποίος αντιστάθηκε με πολύ ωραίο τρόπο από τα πυρά του Μίκελσεν, που στον τερματισμό η διαφορά τους, ήταν τρείς μόνο ανάσες, δηλαδή 3,2 δευτ.
Για τους Γιάρι Μάτι Λάτβαλα-Μίκο Άντιλα με το VW Polo WRC , ήταν η τρίτη φετινή τους νίκη.
Μια νίκη χωρίς αντίκρισμα σε ο,τι έχει να κάνει με το πρωτάθλημα, καθώς αυτό το έχουν κατακτήσει ήδη οι Οζιέ-Ινγκρασιά-VW Polo WRC..
H επίδοση όμως του αγώνα είναι αναμφίβολα του Εβανς, που μαζί με τον Μπάριτ κατάφεραν να τερματίσουν το Ford Fiesta WRC στη δεύτερη θέση
Για το πλήρωμα της Ford M-Sport, ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρα του, και το καλύτερο για την ομάδα κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Από κει και κάτω Μικ-Νάγκλ(Citroen DS3 WRC), Πάντον-Κέναρντ(Hyundai i20WR), Όστμπεργκ-Άντερσον(Citroen DS3 WRC), Σόρδο-Μαρτί(Hyundai i20 WRC), Μπουφιέ-Ντε Λα Χάγιε(Ford Fiesta WRC) Σαραζέν-Ρενούτσι (Ford Fiesta RRC)και Τάνακ-Μοντλέρ(Ford Fiesta WRC) συμπληρώσαν τη 10άδα.
Ο Οζιέ κάνοντας χρήση του κανονισμού rally 2 επανεκκίνησε για να ολοκληρώσει 15ος, έχοντας «εισπράξει» και πρόστιμο 10.000 ευρώ, καθώς στη διαδικασία αλλαγής κλαταρισμένου ελαστικού στο σκέλος της Παρασκευής, δεν ενεργοποίησε το μπουτόν “ΟΚ” που ειδοποιεί τη γραμματεία του αγώνα, ότι δεν συντρέχει κανένας κίνδυνος.
Ο Νεβίλ που και αυτός έκανε χρήση του κανονισμού rally2 ολοκλήρωσε 23ος και μια θέση πιο κάτω από τον Κούμπιτσα
Tέλος στην power stage oι τρείς ταχύτεροι ήταν Οζιέ, Κούμπιτσα, και Λάτβαλα .
Στο video που ακολουθεί, δείτε πως οι Λάτβαλα-Άντιλα πήραν «κεφάλι» στον αγώνα.
Συνέχεια στην Ισπανία για τον προτελευταίο γύρο του θεσμού, στις 22 Οκτωβρίου.