Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής: Λάτβαλα-Αντιλα VW Polo WRC οι νικητές

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τι αγώνας ήταν αυτός. Βγαλμένος από κινηματογραφικό σενάριο, με φόντο το δύσκολο τερέν της Κορσικής που επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι μετά από επτά χρόνια.  

Ο αγώνα αρχικά χαρακτηρίστηκε από τις άσχημες καιρικές συνθήκες, ειδικά αυτές της Παρασκευής που είχε σαν αποτέλεσμα να ακυρωθεί μια Ε.Δ. (την Παρασκευή), που ήταν και η πρώτη του Σαββάτου. 

Από κει και πέρα, από αγωνιστικής πλευράς οι εκπλήξεις και οι εγκαταλείψεις στις στενές Ε.Δ. της Κορσικής ξεκίνησαν από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. με τον Νεβίλ  να «πληγώνει» από έξοδο την ανάρτηση του Hyundai i 20 WRC και να εγκαταλείπει. 

Ο Οζιέ, ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής 2015, εγκαταλείπει με πρόβλημα στο κιβώτιο του VW Polo WRC , οι άσχημες όμως καιρικές συνθήκες και οι γλιστερές Ε.Δ. φέρνουν την έκπληξη με τους Εβανς-Μπάριτ να «τοποθετούν» το Ford Fiesta WRC στην πρώτη θέση με δεύτερους τους Λάτβαλα-Άντιλα και τρίτους τους Μίκελσεν-Φλόε, αμφότεροι με VW Polo WRC. Τέταρτοι ο Μικ –Νάγκλ με το Citroen DS3 WRC, που παρακολουθούν με ψυχραιμία την εξέλιξη στις τρείς πρώτες θέσεις. 

Στο δεύτερο σκέλος, μίλησε η εμπειρία του Λάτβαλα που περνάει τον Έβανς και στο τέλος (του δεύτερου σκέλους) προηγείται ενώ ο Μίκλεσεν βρίσκεται πίσω από το πλήρωμα της Ford στα 9,8 δευτ. 

Στις τρεις Ε.Δ. του τρίτου και τελευταίου σκέλους, ο Λάτβαλα αύξησε τη διαφορά από τον Έβανς, ο οποίος αντιστάθηκε με πολύ ωραίο τρόπο από τα πυρά του Μίκελσεν, που στον τερματισμό η διαφορά τους, ήταν τρείς μόνο ανάσες, δηλαδή 3,2 δευτ.   

Για τους  Γιάρι Μάτι Λάτβαλα-Μίκο Άντιλα με το VW Polo WRC , ήταν η τρίτη φετινή τους νίκη.

Μια νίκη χωρίς αντίκρισμα σε ο,τι έχει να κάνει με το πρωτάθλημα, καθώς αυτό το έχουν κατακτήσει ήδη οι Οζιέ-Ινγκρασιά-VW Polo WRC.. 

H επίδοση όμως του αγώνα είναι αναμφίβολα του Εβανς, που μαζί με τον Μπάριτ κατάφεραν να τερματίσουν το Ford Fiesta WRC στη δεύτερη θέση

Για το πλήρωμα της Ford M-Sport, ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρα του, και το καλύτερο για την ομάδα κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Από κει και κάτω  Μικ-Νάγκλ(Citroen DS3 WRC), Πάντον-Κέναρντ(Hyundai i20WR), Όστμπεργκ-Άντερσον(Citroen DS3 WRC), Σόρδο-Μαρτί(Hyundai i20 WRC), Μπουφιέ-Ντε Λα Χάγιε(Ford Fiesta WRC)  Σαραζέν-Ρενούτσι (Ford Fiesta RRC)και Τάνακ-Μοντλέρ(Ford Fiesta WRC) συμπληρώσαν τη 10άδα. 

Ο Οζιέ κάνοντας χρήση του κανονισμού rally 2 επανεκκίνησε για να ολοκληρώσει 15ος, έχοντας «εισπράξει» και πρόστιμο 10.000 ευρώ, καθώς στη διαδικασία αλλαγής κλαταρισμένου ελαστικού στο σκέλος της Παρασκευής, δεν ενεργοποίησε το μπουτόν “ΟΚ” που ειδοποιεί τη γραμματεία του αγώνα, ότι δεν συντρέχει κανένας κίνδυνος. 

Ο Νεβίλ που και αυτός έκανε χρήση του κανονισμού rally2 ολοκλήρωσε 23ος και μια θέση πιο κάτω από τον  Κούμπιτσα

Tέλος στην power stage oι τρείς ταχύτεροι ήταν  Οζιέ, Κούμπιτσα, και Λάτβαλα .

Στο video που ακολουθεί, δείτε πως οι Λάτβαλα-Άντιλα πήραν «κεφάλι» στον αγώνα. 

Συνέχεια στην Ισπανία για τον προτελευταίο γύρο του θεσμού, στις 22 Οκτωβρίου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.