Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής 2η Ημέρα 8η Ε.Δ. : Ο Νεβίλ τον πρώτο χρόνο - Ο Οζιέ πιο κοντά στον 4ο τίτλο

Οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) ήταν οι ταχύτεροι στο δεύτερο πέρασμα της σημερινής δεύτερης και τελευταίας Ε.Δ., μήκους 30,80χλμ., παρά τη μικροέξοδό τους. Τον δεύτερο χρόνο σημείωσε ένα ακόμη πλήρωμα με Hyundai, αυτό των Σόρντο-Μάρτι που αντιμετώπισαν προβλήματα υποστροφής. Τρίτοι οι Μπριν-Μάρτιν ( Citroen DS3 WRC) που σημείωσαν το καλύτερο αποτέλεσμά τους, με αυτό το αυτοκίνητο.

Τον τέταρτο χρόνο έγραψαν οι Τάνακ-Μόλντερ (Ford Fiesta RS WRC) που η βροχή τους βοήθησε, καθώς κρύωσε τα ελαστικά τους. Πέμπτοι οι Μίκελσεν-Γιάγκερ (VW Polo R WRC)που θα ήθελαν να είχαν ένα σετ μαλακών ελαστικών για τους εμπρός τροχούς. Έκτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο, που οδήγησαν συντηρητικά καθώς  το κλείσιμο της 2ης ημέρας τους βρίσκει να προηγούνται και με δύο Ε.Δ. να απομένουν, φαίνονται να είναι όλο πιο κοντά στον 4ο συνεχόμενο τίτλο τους. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC) που δεν είναι ευχαριστημένοι με τα ελαστικά τους, Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC), Όστμπεργκ-Φλοενά (Ford Fiesta RS WRC) που είχαν τη στιγμή τους και Καμιλί-Βεϊλά, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο , που κι αυτοί ήθελαν να τερματίσουν χωρίς προβλήματα.

Με το κλείσιμο και της δεύτερης ημέρας προηγείται ο Οζιέ με χρόνο 3:27:10.0 κι ακολουθούν Νεβίλ +46.5, Μίκελσεν +1:08.0, Λάτβαλα +1:41.3, Μπριν +2:04.9, Πάντον +2:42.7, Σόρντο +3:03.9, Καμιλί +4:18.2, Όστμπεργκ +5:10.5 και τη δεκάδα κλείνει ο Έβανς +5:47.0.

Αύριο 2/10 τελευταία ημέρα του αγώνα θα διεξαχθούν δύο Ε.Δ. συνολικού μήκους 64,2χλμ., με την τελευταία να είναι η Powerstage.

Αναλυτικά η δεκάδα της 8ης Ε.Δ.:

1 Νεβίλ 19:06.1

2 Σόρντο +2.0

3 Μπριν +6.0

4 Τάνακ +10.2

5 Μίκελσεν +10.7

6 Οζιέ +13.0

7 Λάτβαλα +15.5

8 Πάντον +15.6

9 Όστμπεργκ +21.6

10 Καμιλί +22.3

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.