Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής 2η Ημέρα 7η Ε.Δ. : Κυριαρχία Οζιέ

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά( VW Polo R WRC) επικράτησαν στο δεύτερο πέρασμα της πρώτης σημερινής Ε.Δ., μήκους 53,72χλμ. Το δεύτερο χρόνο σημείωσαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) που άλλαξαν το πίσω διαφορικό του αυτοκινήτου τους. Τρίτοι οι Μίκελσεν-Γιάγκερ ( VW Polo R WRC) που «φορούν»  χρησιμοποιημένα ελαστικά.

Τέταρτοι οι Σόρντο-Μάρτι (Hyundai i20 WRC), που με αυτή τους την επίδοση ανέβηκαν  στην 7η θέση γενικής και πέμπτοι οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC), που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα τους. Τον έκτο χρόνο σημείωσαν  οι Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC), με τον οδηγό να δηλώνει πως έχει ένα αυτοκίνητο κάτω των δυνατοτήτων του. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Μπριν-Μάρτιν (Citroen DS3 WRC), Όστμπεργκ- Φλοενά (Ford Fiesta RS WRC) που ανέβηκαν στην 9η θέση γενική, παρόλο που για 10χλμ. είχαν βροχή, Καμιλί-Βεϊλά (Ford Fiesta RS WRC) που δυσκολεύτηκαν στη βροχή και  Τάνακ-Μόλντερ (Ford Fiesta RS WRC).

Στη γενική κατάταξη ο Οζιέ φαντάζει το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, καθώς ηγείται του αγώνα με χρόνο 03:07:50.9 κι ακολουθούν Νεβίλ +59.5, Μίκελσεν +1:10.3, Λάτβαλα +1:38.8, Μπριν +2:11.9, Πάντον +2:40.1, Σόρντο +3:14.9, Καμιλί +4:08.9, Όστμπεργκ +5:01.9 και τη δεκάδα κλείνει ο Έβανς +5:21.0.

Επόμενη Ε.Δ. , που κλείνει και τη σημερινή δεύτερη ημέρα, το δεύτερο πέρασμα της δεύτερης σημερινής Ε.Δ., μήκους 30,80χλμ.

Αναλυτικά η δεκάδα της 7ης Ε.Δ.:

1 Οζιέ 35:38.1

2 Νεβίλ +5.9

3 Μίκελσεν +11.3

4 Σόρντο +15.8

5 Λάτβαλα +25.0

6 Πάντον +30.0

7 Μπριν +41.2

8 Όστμπεργκ +1:05.7

9 Καμιλί +1:11.7

10 Τάνακ +1:13.2

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.