Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής, 1η Ημέρα 4η Ε.Δ. : Ο Οζιέ κυρίαρχος της 1ης ημέρας

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά (VW Polo R WRC) κυριάρχησαν την πρώτη ημέρα του Ράλι Κορσικής, καθώς ήταν οι ταχύτεροι και στο δεύτερο πέρασμα της δεύτερης και τελευταίας Ε.Δ. της ημέρας, μήκους 29,12 χλμ. Το δεύτερο χρόνο σημείωσαν οι Μικ-Ναγκλ (Citroen DS3 WRC) που επανέκαμψαν, ύστερα από το κλατάρισμα που είχαν στην προτελευταία Ε.Δ κι ανέβηκαν στην 11η θέση γενικής. Τρίτοι οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC) που αναρωτιόντουσαν με την επίδοση του Οζιέ.

Τον τέταρτο χρόνο έγραψαν οι Μίκελσεν-Γιάγκερ (VW Polo R WRC) που έδωσαν και την είδηση ότι ίσως ο Οζιέ να οδηγεί το αυτοκίνητο του 2017. Πέμπτοι οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) που καταπόνησαν τα ελαστικά τους κι έπρεπε να κόψουν ρυθμό. Πρόβλημα με τα ελαστικά αντιμετώπισαν και οι Μπριν-Μάρτιν (Citroen DS3 WRC) που σημείωσαν τον έκτο χρόνο. Έβδομοι οι Καμιλί-Βεϊλά (Ford Fiesta RS WRC) με τον οδηγό να θεωρεί ότι είναι η καλύτερη στιγμή του, καθώς οι σημειώσεις του συνοδηγού του ήταν άψογες. Όγδοοι οι Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC) που είχαν κλατάρισμα κι αναγκάστηκαν να κινηθούν για 8 χλμ. με κλαταρισμένο ελαστικό. Τη δεκάδα της Ε.Δ. συμπληρώνουν οι Έβανς-Πέρι (Ford Fiesta R5) και Κοπέτσκι-Ντρέσλερ (Skoda Fabia R5).

Άτυχοι ήταν οι Σόρντο-Μάρτι (Hyundai i20 WRC) που είχαν κλατάρισμα και προσπάθησαν να κινηθούν με κλαταρισμένο ελαστικό, κάτι που ήταν αδύνατο κι αναγκάστηκαν να σταματήσουν για να το αλλάξουν, με αποτέλεσμα να σημειώσουν τον 21ο χρόνο και να πέσουν στην 9η θέση γενικής.

Το κλείσιμο της πρώτης ημέρας βρίσκει τον Οζιέ να προηγείται με χρόνο 1:37:52.8 κι ακολουθούν Νεβίλ +44.0, Λάτβαλα +58.0, Μίκελσεν +59.3, Μπριν +1:18.7, Πάντον +1:26.2, Καμιλί +2:00.7, Έβανς +2:36.3, Σόρντο +2:39.1 και τη δεκάδα κλείνει ο Όστμπεργκ +2:41.9.

Αύριο (1/10) δεύτερη ημέρα του αγώνα θα διεξαχθούν δύο Ε.Δ., με διπλά περάσματα συνολικού μήκους 169,04χλμ.

Αναλυτικά η δεκάδα της 4ης Ε.Δ.:

1 Οζιέ 18:37.5

2 Μικ +10.0

3 Λάτβαλα +10.6

4 Μίκελσεν +10.7

5 Νεβίλ +11.5

6 Μπριν +19.7

7 Καμιλί +21.3

8 Πάντον +24.9

9 Έβανς +29.1

10 Κοπέτσκι +33.0

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.