Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής, 1η Ημέρα 3η Ε.Δ. : 3X3 για τον Οζιέ

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά (VW Polo R WRC) επικράτησαν και στο δεύτερο πέρασμα της πρώτης σημερινής Ειδικής, μήκους 49,72χλμ., παρά τις θερμές συνθήκες που καταπόνησαν τα ελαστικά τους, κατάφεραν να είναι ταχύτεροι σε σχέση με το πρώτο πέρασμα.

Το δεύτερο χρόνο σημείωσαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) που στο τελευταίο χιλιόμετρο της Ειδικής αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα. Τρίτοι οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC) που βελτίωσαν το set-up του αυτοκινήτου τους και για το μόνο που ανησυχούν είναι η καταπόνηση των φρένων τους. Με αυτό το αποτέλεσμα πέρασαν τον Μίκελσεν κι ανέβηκαν στην 4η θέση γενικής κατάταξης, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Μικ-Ναγκλ (Citroen DS3 WRC) που είχαν κλατάρισμα κι αναγκάστηκαν να σταματήσουν για να αλλάξουν ελαστικό, με αποτέλεσμα να σημειώσουν τον 21ο πρώτο χρόνο και να υποχωρήσουν στη 13η θέση της γενικής κατάταξης.

Ένα άλλο πλήρωμα με VW σημείωσε τον τέταρτο χρόνο αυτό των Μίκελσεν-Γιάγκερ, που κι αυτοί αντιμετώπισαν πρόβλημα με φρένα τους. Πέμπτοι οι Σόρντο-Μάρτι (Hyundai i20 WRC), με τον οδηγό να αστειεύεται για τον πρωινό χρόνο του Οζιέ, λέγοντας «Νομίζω ότι ο Οζιέ κοιμόταν το πρωί». Έκτοι οι Μπριν-Μάρτιν (Citroen DS3 WRC), που είχαν τον άτυχο Μικ πίσω τους και τους απέσπασε την προσοχή. Έβδομοι οι Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC) που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ελαστικά τους 10 χλμ. πριν το τερματισμό κι υποχώρησαν στην 7η θέση της γενικής κατάταξης. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Καμιλί-Βεϊλά (Ford Fiesta RS WRC) και Κοπέτσκι-Ντρέσλερ (Skoda Fabia R5) που θα παλέψουν με τους Έβανς-Πέρι (Ford Fiesta R5), που σημείωσαν τον δέκατο χρόνο, για τη νίκη στην WRC2.

Στη γενική κατάταξη συνεχίζει να προηγείται ο Οζιέ με χρόνο 1:19:15.3 κι ακολουθούν Νεβίλ +32.5, Σόρντο +39.2, Λάτβαλα +47.4, Μίκελσεν +48.6 , Μπριν +59.0, Πάντον +1:01.3, Καμιλί +1:39.4 και τη δεκάδα κλείνει ο Έβανς +2:07.2

Να σημειωθεί ότι οι Τάνακ-Μόλντερ (Ford Fiesta RS WRC) είναι στην 12 θέση γενικής μετά τα τρία πρώτα περάσματα, καθώς αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το set-up του αυτοκινήτου τους.

Ακολουθεί το δεύτερο πέρασμα της δεύτερης σημερινής Ε.Δ. για να ολοκληρωθεί η πρώτη ημέρα του Ράλι Κορσικής.

Αναλυτικά η δεκάδα της 3ης Ε.Δ.:

1 Οζιέ 30:11.6

2 Νεβίλ +15.0

3 Λάτβαλα +15.3

4 Μίκελσεν +18.1

5 Σόρντο +20.3

6 Μπριν +24.5

7 Πάντον +31.6

8 Καμιλί +35.0

9 Κοπέτσκι +46.8

10 Έβανς +48.6

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.