Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής, 1η Ημέρα 2η Ε.Δ. : Επικράτηση Οζιέ στα πρώτα περάσματα

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά (VW Polo R WRC) επικράτησαν και στη 2η Ε.Δ. μήκους 29,12 χλμ. Το δεύτερο χρόνο σημείωσαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) που αντιμετώπισαν προβλήματα υποστροφής και υπερστροφής. Την τριάδα της Ειδικής συμπληρώνει το VW των Μίκελσεν-Γιαγκέρ που πάλευε με το πεντάλ του φρένου.

Τέταρτοι οι Μικ-Ναγκλ (Citroen DS3 WRC) και πέμπτοι οι Λάτβαλα-Άντιλα (VW Polo R WRC) που έχουν θέμα με το set-up του αυτοκινήτου τους. Τη δεκάδα συμπληρώνουν Σόρντο-Μάρτι (Hyundai i20 WRC) που αντιμετώπισαν σε ένα κομμάτι υποστροφή, Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC) που είχαν θέμα με τα πίσω ελαστικά, Μπριν-Μάρτιν (Citroen DS3 WRC), Κοπέτσκι-Ντρέσλερ (Skoda Fabia R5) που έρχονται από το WRC2 και Καμιλί-Βεϊλά (Ford Fiesta RS WRC).

Χρόνο έχασαν οι Όστμπεργκ-Φλοενά (Ford Fiesta RS WRC) που είχαν μία έξοδο με αποτέλεσμα να γράψουν τον 12ο χρόνο.

Η 2η Ε.Δ. κλείνει τα πρώτα περάσματα κι ακολουθούν τα δεύτερα περάσματα των σημερινών Ε.Δ. Στην κατάταξη προηγείται ο Οζιέ με χρόνο 0:49:03.7 και ακολουθούν Μικ +14.7, Νεβίλ +17.5, Σόρντο +18.9, Πάντον +29.7, Μίκελσεν +30.5, Λάτβαλα + 32.1, Μπριν +34.5, Όστμπεργκ +1:03.9 και τη δεκάδα κλείνει ο Καμιλί +1:04.4.

Αναλυτικά η δεκάδα της 2ης Ε.Δ.:

1 Οζιέ 18:39.6

2 Νεβίλ +8.7

3 Μίκελσεν +10.1

4 Μικ +10.7

5 Λάτβαλα +14.0

6 Σόρντο +14.1

7 Πάντον +14.6

8 Μπριν +17.5

9 Κοπέτσκι +26.8

10 Καμιλί +27.2

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.