Είστε εδώ

WRC

Ράλι Φινλανδίας : Νικητές Μικ-Ναγκλ-DS3 WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πόσα μπράβο μπορεί να αξίζει αυτή η νίκη των Μικ-Ναγκλ με το DS3 WRC, και πόσα συγχαρητήρια στη Citroen Racing, που διαχειρίστηκαν με τόση μαεστρία την επικράτηση τους, στον πιο δύσκολο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. 

Έκαναν φανταστικό αγώνα οι βρετανοί, έχοντας τοποθετηθεί από την αρχή επικεφαλείς, αντιμετωπίζοντας με σοβαρότητα τα πυρά πολύ δυνατών αντιπάλων όπως του Λάτβαλα που ήθελε πάση θυσία να κερδίσει τον αγώνα για να κάνει το χατ-τρυκ. 

Ήταν αλάνθαστο το πλήρωμα της Citroen Racing στα δύο πιο σημαντικά και δύσκολα σκέλη του αγώνα, αυτό της Παρασκευής και του Σαββάτου, ενώ στο τελευταίο της Κυριακής, η στρατηγική που εφάρμοσαν ήταν για όσκαρ. 

Είχαν μια διαφορά ασφαλείας (όση ασφάλεια μπορεί να έχει ένα πλήρωμα από το άλλο, στη μάχη με τα χρονόμετρα) από τους Λάτβαλα-Άντιλα με το VW Polo WRC, που τους επέτρεψε να κάνουν ένα πολύ προσεκτικό τέταρτο και τελευταίο σκέλος με το Φινλανδικό πλήρωμα να κατεβάζει τη διαφορά στα 29,1 δευτ. 

Δεν «όρμησε» στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, τη γλιστερή power stage που προσφέρει έξτρα βαθμούς στους τρείς πρώτους, μένοντας μακριά από την «παγίδα», κοιτώντας μόνο το στόχο, την ουσία.  Τη νίκη δηλαδή και την καινούργια ιστορία που έγραψε στο ράλι Φινλανδίας. 

Δεύτεροι όπως προαναφέραμε οι Λάτβαλα-Άντιλα που έσωσαν κατά κάποιον τρόπο την τιμή της VW Motorsport, με τρίτους τους Μπριν-Μάρσαλ με το δεύτερο εργοστασιακό DS3 WRC, οι οποίοι έκαναν και αυτοί ένα πολύ καλό αγώνα για να ακολουθήσουν τα δύο Hyundai i20 WRC με Νεβίλ-Γκιλσούλ και Πάντον-Κέναρντ.

Όστμπεργκ-Φλόε, Μίκσλεσεν-Γιέγκερ ακλούθησαν στην κατάταξη, ενώ στην 8η θέση βρίσκεται ο νικητής του WRC2, Εσαπέκα Λάπι με Skoda Fabia R5. 

Για την ιστορία οι τρείς ταχύτεροι στην power stage ήταν οι Νεβίλ 4:35.8. Πάντον +1.1 και Λάτβαλα +1.5.

Όσο για τον Οζιέ ολοκλήρωσε 24ος ύστερα από την έξοδο της Παρασκευής που εκκίνησε και πάλι τον αγώνα κάνοντας χρήση του κανονισμού “rally 2”, συμπληρώνοντας 6 μήνες χωρίς νίκη ο Γάλλος της VW Motorsport (τελευταία νίκη για τον Οζιέ ο αγώνας στη Σουηδία τον Φεβρουάριο).

Να αναφέρουμε επίσης ότι το ράλι Φινλανδίας ανανέωσε τη σύμβασή του με τον promoter του WRC (στα σαλόνια του WRC βρίσκεται από το 1973) μέχρι και το 2018. 

Επόμενος αγώνας 18-21 Αυγούστου το ασφάλτινο ράλι Γερμανίας  

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Mik-2:38:05.8         

2. Λάτβαλα +29.1

3. Μπριν +1:41.3

4. Νεβίλ-+1:45.9

5. Πάντον +1:48.2

6. Όστμπεργκ +2:04.6

7. Μίκελσεν +2:22.4

8. Λάπι +4:53.8

9. Αμπριν +5:22.4

10. Σουνίνεν +5:35.  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.