Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αυστραλίας-3ο σκέλος : Αυλαία με Νεβίλ-Γκιλσούλ-Hyundai

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η αυλαία έπεσε στην Αυστραλία με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ (φωτογραφία) να κερδίζουν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο τιμόνι του Hyundai i20 WRC. Ήταν η 4η φετινή τους νίκη μετά την Γαλλία, Αργεντινή, Πολωνίας, κάτι που τους δίνει τον άτυπο τίτλο του πιο πετυχημένου πληρώματος για το 2017. 

Ο Νεβίλ πήρε την πρωτοπορία στον αγώνα, όταν ο άλλος οδηγός της Hyundai Motorsport ο Μίκελσεν είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά στην 10η Ειδική Διαδρομή, στερώντας του κάθε ελπίδα για διάκριση.

Στην συνέχεια ο Νεβίλ δεν απειλήθηκε από κανέναν άλλον συνδυασμό και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου έχοντας για παρέα τους Τάνακ-Γιερβόεγια με το Ford Fiesta WRC (+ 25.5 δευτ.) στον τελευταίο αγώνα με την ομάδα της M-Sport, καθώς το 2018 πάει να συναντήσει τον Λάτβαλα και τον Λάπι στην ομάδα της Toyota Gazoo Team. 

Τρίτοι οι Πάντον-Μάρσαλ με το άλλο Hyundai i20 WRC (+ 59.1) και στην 4η θέση οι παγκόσμιοι πρωταθλητές για το 2017 Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC (+2’27’’.1) σε έναν αγώνα που δεν πήγε τίποτα καλά για τους πρωταθλητές (έξοδο, πρόβλημα με το κιβώτιο) 

Οι Έβανσ-Μπάριτ (Ford Fiesta WRC) και Λάπι-Φερμ (Toyota Yaris WRC) συμπλήρωσαν την πρώτη 6άδα. 

Το τελευταίο σκέλος του ράλι Αυστραλίας θα το θυμούνται πολύ καλά οι Λάτβαλα-Άντιλα (Toyota Yaris WRC)  καθώς εγκατέλειψαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή από έξοδο, 

Οι Μπριν-Μάρτιν τουμπάρισαν στην 18η Ειδική Διαδρομή ενώ είχαν σκαρφαλώσει στην 4η θέση της γενικής με το Citroen C3 WRC, και οι Λεφέβρ-Μορό εγκατέλειψαν στην 17η Ειδική Διαδρομή όταν από έξοδο «αγκάλιασαν» ένα δένδρο με αποτέλεσμα το Citroen C3 WRC να μην είναι σε θέση να συνεχίσει. Κάπως διασώθηκε η Citroen Racing με τους Μικ-Ναγκλ να ολοκληρώνουν στην 7η θέση, καθώς μετά την εγκατάλειψη στο 2ο σκέλος από σπασμένη ανάρτηση, συνέχισαν στο 3ο κάνοντας χρήση του κανονισμού rally2. 

Στην power stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους, η κατάταξη ήταν Οζιέ, Τάνακ +0.1,Λάπι +1.1, Μίκελσεν +2.1 και Μικ 2.5. 

Δείτε στο video που ακολουθεί, πλάνα από την τρίτη μέρα του ράλι Αυστραλίας με το φακό της Hyundai Motorsport.  

Αναλυτικά οι τελικές βαθμολογίες:

Oδηγών

1     Οζιέ     232

2     Νεβίλ     208

3     Τάνακ     191

4     Λάτβαλα     136

5     Εβανς     128

6     Σόρδο     95

7     Πάντον     74

8     Μικ     77

9     Χανίνεν     71

10     Μπριν     64

11     Λάπι     62

12     Μίκελσεν     54

Kατασκευαστών

1     Ford M-Sport World Rally Team     428

2     Hyundai Motorsport     345

3     Toyota Gazoo Racing World Rally Team     251

4     Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team     218

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.