Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αυστραλίας- 1ο σκέλος: Ο Όστμπεργκ κάνει την έκπληξη

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με βροχή ξεκίνησε η τελευταία παράσταση του έργου παγκόσμιο πρωταθλημα ράλι στη χώρα των καγκουρό, με τους Μίκελσεν-Γιέγκερ (Hyundai i20 WRC) να είναι ταχύτεροι στην 1η Ειδική Διαδρομή.

Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Λάπι και Λάτβαλα στο τέλος της 2η Ειδικής μοιράζονται την 1η θέση, με τον Όστμπεργκ να είναι 3ος +2,4. Ακολουθούν Πάντον +3,1 και Τάνακ +3,4

Οι δύο διεκδικητές είναι ο μεν Νεβίλ 10ς +7,6 και ο δε Οζιέ 11ος + 12,1 από την κορυφή.

Στην 3η Ειδική Διαδρομή των 26.68 χλμ. με τα πολλά άλματα ο Μίκελσεν εγκαταλείπει από μοτέρ. Κάπου χτύπησε ο Νορβηγός και έσπασε το σύστημα ψύξης.

Ο Τάνακ είχε μια έξοδο καταστρέφοντας τον πίσω αριστερό τροχό. Εξακολουθεί να είναι 6ος +7,8 δευτ. από τον Όστμπεργκ που πέρασε πρώτος με τον Νεβίλ 9ο και τον Οζιέ 10ο.

Έτσι φτάνουμε στην 5η Ειδική Διαδρομή με τον Όστμπεργκ να συνεχίζει πρώτος +5,9 από τον Λάτβαλα, +7,9 από τον Τάνακ και +8,2 από τον Πάντον, ενώ ο Νεβίλ έχει ανέβει 7ος με τον Οζιέ 10ο τονίζοντας «ότι οδηγεί όσο πιο γρήγορα μπορεί».

Ο Λάπι έχασε 22,9 δευτ. διασχίζοντας μια λίμνη με νερό, καθώς μετά το πέρασμα σταμάτησε για να ξεκινήσει και πάλι. Βρίσκεται 11ος πίσω από τον Οζιέ.

Στην 6η Ειδική Διαδρομή ο Νεβίλ έρχεται με κατεστραμμένο το πίσω δεξί ελαστικό χάνοντας 40,2 δευτ.

Ο Νεβίλ τόνισε ότι μετά από ένα άλμα το ελαστικό έχασε τελείως τον αέρα. Αυτή η εξέλιξη τον φέρνει 10ο στη γενική κατάταξη, με τον Όστμπεργκ πρώτο, Λάτβαλα δεύτερο +6,2 δευτ. και τον Μπριν 3ο + 7,5 δευτ, ενώ ο Τάνακ «έπεσε» 5ος +19,9 δευτ.

Ο Οζιέ ανέβηκε 7ος + 14,2 από την κορυφή, ενώ ο Νεβίλ είναι πλέον 10ος +54,4 (31,1 η διαφορά μεταξύ Οζιέ-Νεβίλ)

Ακολουθούν οι δύο Υπερειδικές των 1,27 χλμ. με τον Οζιέ να κερδίζει τη μία και τον Τάνακ τη 2η .

Έτσι μετά το πρώτο σκέλος και 8 Ειδικές Διαδρομές τα δύο Citroen C3 WCR φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις με Όστμπεργκ και Μπριν (7,6 η διαφορά μεταξύ τους) με τρίτο τον Λάτβαλα +8,3.

Ο Πάντον είναι 4ος + 11,7 δευτ., ακολουθεί ο Τάνακ +18,6 δευτ., ο Λάπι +28,7 δευτ., ο Οζιέ στην 7η θέση +39,7 δευτ., Έβανς +45,3, Σουνίνεν +46,3 και Νεβίλ +1:12.8

Το 2ο σκέλος περιλαμβάνει 10 Ειδικές Διαδρομές (5 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 133 χλμ., που σημαίνει ότι ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα με τον Νεβίλ να ξεκινάει πρώτος ή δεύτερος στις Ειδικές Διαδρομές, καθώς μετά το τέλος του 1ου σκέλους οι οδηγοί επιλέγουν τη σειρά εκκίνησης σύμφωνα με την κατάταξη. Έτσι πρώτος επιλέγει ο Όστμπεργκ, μετά ο Μπριν και στη συνέχεια οι υπόλοιποι οδηγοί...

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.