Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αργεντινής : Ο Έβανς οδηγεί την κούρσα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ούτε στα όνειρά του ο Έβανς μεε τον Μπάριτ στα δεξιά του στο άσπρο-μαύρο-κόκκινο Ford Fiesta WRC με ελαστικά D-Mack θα οδηγούσε την κατάταξη στο 1ο σκέλος της 2ης μέρας στο ράλι Αργεντινής. 

Όμως δεν είναι ότι βρίσκεται στην πρώτη θέση, είναι ότι όλοι τα θεωρητικά φαβορί είχαν τις στιγμές τους. 

Οι περσινοί νικητές Πάντον-Κέναρντ τουμπάρισαν με το Hyundai i20 WRC. 

Oι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC είχαν έξοδο σε μια διασταύρωση από λάθος σημειώσεις, (άλλαξαν μάλιστα και τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση), οι Μικ-Ναγκλ είχαν έξοδο καταστρέφοντας το Citroen C3 WRC, οι Μπριν-Μάρσαλ αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο του άλλου Citroen C3 WRC (με τους μηχανικούς να δίνουν μάχη για να προλάβουν να ετοιμάσουν τα αυτοκίνητα για να ξεκινήσουν το δεύτερος σκέλος σύμφωνα με τους κανονισμούς rally 2), oι Νεβίλ-Γκιλσούλ βγήκαν με στραπατσαρισμένο το μπροστινό μέρος του Hyundai i20 WRC, ενώ είχαν και κλαταρισμένο ελαστικό. 

Μικροέξοδο είχαν και οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Toyota Yaris WRC ενώ προβλήματα με το μοτέρ αντιμετώπισαν οι Χανίνεν-Λίντστρομ. 

Έτσι με αυτά και τα άλλα οι Έβανς-Μπάριτ προηγούνται +47.7 του Όστμπεργκ (Ford Fiesta WRC) και του Λάτβαλα + 56.9 .

Αλλά ο αγώνας έχει πολύ δρόμο μέχρι την Κυριακή που ολοκληρώνεται ο αγώνας. Και όχι μόνο αυτό, αλλά είναι πολύ σκληρή η επιφάνεια των χωμάτινων Ειδικών Διαδρομών που σημαίνει ότι θα έχουμε πολλές ανατροπές. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.