Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αργεντινής : Ο αγώνας που δεν έχει κερδίσει ο Οζιέ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το ράλι Αργεντινής είναι ο 5ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ο 2ος επι χωμάτινων Ειδικών Διαδρομών και διεξάγεται μεταξύ 27-29 Απριλίου.  Οι 5 φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές ράλι Οζιέ-Ινγκρασιά με τις 43 νίκες δεν έχουν κερδίσει ποτέ τον αγώνα στη χώρα του τανγκό. Έχουν ανέβει τρείς φορές στο βάθρο , 2η θέση, αλλά τη χαρά της νίκης δεν την έχουνε γευτεί ποτέ. 

Θα είναι άραγε το 2018 η χρονιά που οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC θα κερδίσουν τον αγώνα, γράφοντας το όνομά τους στο πάνθεο των νικητών.

Εάν συμβεί αυτό θα έχει σπάσει και το ρόδι για τη Ford καθώς έχει να κερδίσει από το 2002. Ήταν η χρονιά που Κάρλος Σάινθ-Λούις Μόγια με Focus WRC χάριζαν τη νίκη στη Ford. Aπό το 2002 έως και το 2017 τη γεύση της σαμπάνιας δεν την ξαναγεύτηκαν οι άνθρωποι της Ford. 

O Oζιέ στον αγώνα της Αργεντινής ξεκινάει πρώτος, στο πρώτο από τα τρία σκέλη του αγώνα, που σημαίνει ότι θα «καθαρίζει» το δρόμο παραχωρώντας πολύτιμα δευτ. στα πληρώματα που ακολουθούν. 

Η πρόγνωση του καιρού αναφέρει χαρακτηριστικά βροχές πριν την εκκίνηση, που αν συμβεί αυτό αλλάζει όλο το σκηνικό.  

Να θυμηθούμε ότι από τους 4 φετινούς αγώνες, ο Οζιέ έχει κερδίσει τους τρείς και η διαφορά από τον 2ο Νεβίλ είναι 17 βαθμούς.  

Ο αγώνας περιλαμβάνει 18 Ειδικές Διαδρομές, συνολικού μήκους 360 χλμ. 

Στη φωτογραφία οι Οζιέ-Ινγκρασιά και στη μέση ο μαέστρος της M-Sport Μάλκολμ Γουίλσον.  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.