Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αργεντινής : Νίκη θρίλερ για Νεβίλ-Γκιλσούλ-Hyundai

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τελικά οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC (φωτογραφία) είναι οι νικητές  του ράλι Αργεντινής, 5ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα ότι στους αγώνες όλα τελειώνουν στη ράμπα του τερματισμού. 

Ας τα πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή, καθώς το χρώμα στην κορυφή άλλαξε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα. 

Ο Έβανς ξεκίνησε το τελευταίο σκέλος με προβάδισμα 11,5 δευτ. από τον Νεβίλ. 

Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai δήλωσε ότι εάν στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 4ου και τελευταίου σκέλους ο διαφορά μικρύνει θα κυνηγήσει για τη νίκη. 

Εάν όχι θα παραμείνει για τους βαθμούς της 2ης θέσης. 

Η πρώτη Ειδική Διαδρομή του 4ου και τελευταίου σκέλους είχε μήκος 16.32 χλμ. 

Ο Τάνακ είναι ταχύτερος κατά 1.5 δευτ. του Νεβίλ και 3.8 του Έβανς. 

Η διαφορά λοιπόν μειώνεται στα 9 δευτ. Η προτελευταία Ειδική Διαδρομή έχει μήκος 22,64 χλμ. 

Ο Νεβίλ είναι ο ταχύτερος στην Ειδική Διαδρομή κατά 8.4 δευτ. και η διαφορά λοιπόν μειώνεται στα 6/10 μεταξύ του Έβανς και του Νεβίλ.

Τελευταία Ειδική Διαδρομή η power stage των 16.32 χλμ. 

Ο Νεβίλ είναι ο ταχύτερος κατά 1.3 δευτ. του Έβανς που από την πίεση δεν απέφυγε ένα μικρό λάθος, που του στοίχησε τόσο, όσο για να χάσει τον αγώνα με διαφορά 7/10, με τον Νεβίλ που είναι ο πρώτος ο οποίος  ζευγαρώνει τις νίκες στο φετινό πρωτάθλημα. 

Στον τερματισμό ο Έβανς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι έχασε τον αγώνα που ήταν καθ΄όλη τη διάρκεια επικεφαλής,. 

Αυτή είναι όμως η μαγεία των αγώνων, με τον Τάνακ να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου με τον Οζιέ τέταρτο, δηλώνοντας ότι δεν ήταν το καλύτερο σαββατοκύριακό του. 

Μετά λοιπόν από αγώνα 3 ½ ωρών (3:38:10.6 για την ακρίβεια) η διαφορά στον τερματισμό να είναι 7/10 μεταξύ των δύο πρώτων στη γενική κατάταξη, δείχνει το μέγεθος του συναγωνισμού, κάτι που είχε να συμβεί για πολλά πολλά χρόνια. 

Eπόμενος γύρος το ράλι Πορτογαλίας, 18-21 Μαΐου, ο πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους.        

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.