![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/4/30/photon21067f52911.jpg?itok=I2o7eq8z)
Τελικά οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC (φωτογραφία) είναι οι νικητές του ράλι Αργεντινής, 5ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα ότι στους αγώνες όλα τελειώνουν στη ράμπα του τερματισμού.
Ας τα πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή, καθώς το χρώμα στην κορυφή άλλαξε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα.
Ο Έβανς ξεκίνησε το τελευταίο σκέλος με προβάδισμα 11,5 δευτ. από τον Νεβίλ.
Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai δήλωσε ότι εάν στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 4ου και τελευταίου σκέλους ο διαφορά μικρύνει θα κυνηγήσει για τη νίκη.
Εάν όχι θα παραμείνει για τους βαθμούς της 2ης θέσης.
Η πρώτη Ειδική Διαδρομή του 4ου και τελευταίου σκέλους είχε μήκος 16.32 χλμ.
Ο Τάνακ είναι ταχύτερος κατά 1.5 δευτ. του Νεβίλ και 3.8 του Έβανς.
Η διαφορά λοιπόν μειώνεται στα 9 δευτ. Η προτελευταία Ειδική Διαδρομή έχει μήκος 22,64 χλμ.
Ο Νεβίλ είναι ο ταχύτερος στην Ειδική Διαδρομή κατά 8.4 δευτ. και η διαφορά λοιπόν μειώνεται στα 6/10 μεταξύ του Έβανς και του Νεβίλ.
Τελευταία Ειδική Διαδρομή η power stage των 16.32 χλμ.
Ο Νεβίλ είναι ο ταχύτερος κατά 1.3 δευτ. του Έβανς που από την πίεση δεν απέφυγε ένα μικρό λάθος, που του στοίχησε τόσο, όσο για να χάσει τον αγώνα με διαφορά 7/10, με τον Νεβίλ που είναι ο πρώτος ο οποίος ζευγαρώνει τις νίκες στο φετινό πρωτάθλημα.
Στον τερματισμό ο Έβανς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι έχασε τον αγώνα που ήταν καθ΄όλη τη διάρκεια επικεφαλής,.
Αυτή είναι όμως η μαγεία των αγώνων, με τον Τάνακ να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου με τον Οζιέ τέταρτο, δηλώνοντας ότι δεν ήταν το καλύτερο σαββατοκύριακό του.
Μετά λοιπόν από αγώνα 3 ½ ωρών (3:38:10.6 για την ακρίβεια) η διαφορά στον τερματισμό να είναι 7/10 μεταξύ των δύο πρώτων στη γενική κατάταξη, δείχνει το μέγεθος του συναγωνισμού, κάτι που είχε να συμβεί για πολλά πολλά χρόνια.
Eπόμενος γύρος το ράλι Πορτογαλίας, 18-21 Μαΐου, ο πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους.