Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αργεντινής : Μεγάλη νίκη για Πάντον-Κέναρντ-Hyundai

του Γιάννη Σταυρόπουλου

«Δεν θα αργήσει ο Πάντον να πανηγυρίσει τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο». Αυτά δήλωσε μεταξύ των άλλων ο Τζον Κέναρντ, συνοδηγός του νικητή Χέιντεν Πάντον στο ράλι Αργεντινής. 

Μια μεγάλη νίκη για το τρίτο πλήρωμα της Hyundai Motorsport που ήταν «χάρμα ιδέσθαι» στον αγώνα της πατρίδας του τάνγκο. 

Μπορεί κατά μια άποψη ο δρόμος για τη νίκη να άνοιξε μετά την τρομακτική έξοδο του Λάτβαλα που οδηγούσε την κούρσα, αλλά ο Νεοζηλανδός έδειξε το ταλέντο του, καθώς μόνο εύκολο δεν ήταν να αντιμετωπίσει τον Οζιέ(VW Polo WRC).

Μπορεί ο Γάλλος της VW Motorsport να ήταν όλο «δικαιολογίες» του τύπου ότι «οι Ειδικές Διαδρομές ήταν γεμάτο πέτρες και σκληρές», αλλά μην ξεχνάμε ότι ήθελε τη νίκη όσο τίποτα άλλο, καθώς στην Αργεντινή δεν έχει κερδίσει ποτέ. 

Άλλη η αξία λοιπόν η νίκη των Πάντον-Κέναρντ έχοντας στη δεύτερη θέση με διαφορά τους παγκόσμιους πρωταθλητές των τριών τελευταίων ετών Οζιέ-Ινγκρασιά με το καλύτερο αυτοκίνητο του πρωταθλήματος, το VW Polo WRC , που ολοκλήρωσαν δεύτεροι με διαφορά +14.3.

Από κει και κάτω οι διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων ήταν πολύ πιο μεγάλες, που σημαίνει χωρίς απειλή για τους δύο πρώτους, καθώς οι τρίτοι της γενικής Μίκελσεν-Τσεγκερ με το τρίτο VW Polo WRC ήταν στο + 1:05.2 , τέταρτοι οι Σόρδο- Μαρτί (Hyundai i20 WRC) +1:17.1 πέμπτοι οι Όστμπεργκ-Φλόεν (Ford Fiesta WRC) και έκτοι οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) +9:29.5  

Nα σημειωθεί ότι ο Πάντον ήταν ταχύτερος και στην power stage (έξτρα βαθμοούς για τους τρείς πρώτους)  με δεύτερο τον Σόρδο και τρίτο τον Οζιέ.  

Το WRC επιστρέφει στην Ευρώπη με το ράλι Πορτογαλίας, πρώτος χωμάτινος αγώνας της σεζόν (19-22 Μαΐου) επι ευρωπαϊκού εδάφους.   

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.