Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αργεντινής - 3ο σκέλος : Ο Εβανς πρώτος, αλλά ο Νεβίλ πλησιάζει

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του ράλι Αργεντινής που διεξάγεται 30 Απριλίου αναμένεται να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις. 

Ο λόγος είναι ότι ο Έβανς με το Ford Fiesta WRC (φωτογραφία) εξακολουθεί να οδηγεί τον αγώνα από την πρώτη θέση (παρά το γεγονός ότι είχε κλαταρισμένο ελαστικό), δημιουργώντας μια έκπληξη πρώτη γραμμής καθώς είναι αλάνθαστος.

Όμως τα κύπελλα και τους βαθμούς της νίκης καλοβλέπει ο Νεβίλ με το Hyundai i20 WRC καθώς βρίσκεται στα + 11,5 δευτ. πίσω και ο Τάνακ με το Ford Fiesta WRC (του έσβησε ο κινητήρας στην αφετηρία της 1η Ειδικής Διαδρομής)   + 26,8 δευτ. και ο Οζιέ στα + 49.9 δευτ. ο οποίος στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους είχε τετ-α-κε.  

Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 3 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 55,28 χλμ. με την power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους έχει μήκος 16,32 χλμ. 

Μάλιστα επαναλαμβάνεται, καθώς είναι η πρώτη Ειδική Διαδρομή του τελευταίου σκέλους. 

O Oζιέ πάντως που είναι ενθουσιασμένος με τον κόσμο ο οποίος  είναι μαζεμένος στις Ειδικές Διαδρομές, αλλά όχι με την απόδοση του αυτοκινήτου, τόνισε ότι οι Ειδικές Διαδρομές του τελευταίου σκέλους είναι στενές και δύσκολες και όλα «μπορούν να συμβούν».

Τόνισε επίσης ότι εάν ο αγώνας δεν συνδυαστεί με κάποιο βάθρο, στόχος θα είναι οι βαθμοί της πρώτης θέσης στην power stage. 

Κατά τα άλλα οι Μικ-Ναγκλ  έχοντας γράψει τον ταχύτερο χρόνο σε δύο Ειδικές Διαδρομές με το Citroen C3 WRC, είχαν πάλι έξοδο(τουμπάρισμα) αλλά το αυτοκίνητο είχε τόσες ζημιές που για το πλήρωμα ήταν αδύνατον να συνεχίσει τον αγώνα. 

Το άλλο Citroen C3 WRC, αυτό του Μπριν, παρουσίασε διαρροή λαδιών και οι μηχανικοί δεν το επέτρεψαν να επανεκκινήσει. Θα προσπαθήσουν να το επισκευάσουν ώστε να επαννεκινήσει στο τρίτο και τελευταίος σκέλος. 

Ο Χανίνεν είχε προβλήματα με τις θερμοκρασίες στον κινητήρα του Toyota Yaris WRC, o Λάτβαλα με το άλλο Toyota Yaris WRC χτύπησε σε ένα βράχο διαλύοντας την μπροστινή ανάρτηση.

Όσο για τον Νεβίλ που βρίσκεται δεύτερος τόνισε ότι όλα θα εξαρτηθούν από το χρόνο της 1ης Ειδικής Διαδρομής του τρίτου σκέλους. Εάν η διαφορά μειωθεί από τον Έβανς θα οδηγήσει ακόμα πιο γρήγορα στις επόμενες δύο. Εάν όχι ο στόχος είναι οι βαθμοί της 2η θέσης.  

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.