Είστε εδώ

WRC

New Ford Fiesta R2: Για όσους αισθάνονται ή είναι νέοι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στους αγώνες, για να διεκδικήσεις δεν είναι πλέον απαραίτητο να έχεις ένα από τα πανάκριβα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, ή ένα επίσης ακριβό της κατηγορίας R5.

Εξάλλου για να κερδίσεις θα πρέπει να είσαι εργοστασιακός οδηγός. Οπότε πάμε παρακάτω και να προσγειωθούμε στην πολύ πιο εφικτή λύση, το νέο Fiesta R2, που αν το «λένε» τα χέρια σου η διάκριση δεν απέχει και πολύ.

Πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε στην έδρα της M-Sport στην Πολωνία, κάτω από εξαντλητικές δοκιμές σε άσφαλτο, χώμα, ζέστη, κρύο.

Το αυτοκίνητο έρχεται με ελαφρύτερο αμάξωμα από αυτό της περσινής χρονιάς, πιο μελετημένη θέση οδήγησης για καλύτερη κατανομή βάρους, και roll-cage σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές της FIA.

Ο κινητήρας είναι ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος EcoBoost του ενός λίτρου απόδοσης 200 ίππων στις 6,500 σ.α.λ. με ροπή 290 Nm στις 4.000 και σύστημα anti-lag, με ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης της M-Sport

Το κιβώτιο είναι νέο της Sadev 5 σχέσεων με τρεις διαφορετικές σχέσεις διαφορικού 23/57, 27/57, 32/77, ώστε αναλόγως των Ειδικών Διαδρομών να γίνεται και η ορθότερη επιλογή. Στάνταρ είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ ο συμπλέκτης αποτελείται από δύο δίσκους της ΑΡ.

Τα φρένα είναι με δαγκάνες της Alcon και αεριζόμενους δίσκους της ΑΡ 310 χλστ. διαμέτρου για την άσφαλτο και 285 χλστ. για το χώμα, και 280 χλστ. οι δίσκοι του πίσω άξονα με υδραυλικό fly –off χειρόφρενο.

Οι αναρτήσεις φέρουν ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Reiger, με ελατήρια Eibach με έξτρα ελατήρια (μαλακά/σκληρά) και επίσης έξτρα αντιστρεπτική ράβδο (μαλακή/σκληρή).

Οι ζάντες είναι της ΟΖ, 6Χ15 για χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές και 6,5Χ16 για ασφάλτινες με 5 μπουλόνια.

Μίνιμουμ βάρος αυτοκινήτου 1.030 κιλά.

Αυτό το αυτοκίνητο θα οδηγήσουν όσοι συμμετάσχουν στο FIA junior WRC Champion το 2019, που αποτελείται από 5 αγώνες του WRC. Oι ενδιαφερόμενοι πρέπει να έχουν γεννηθεί μετά την 1η Ιανουαρίου του 1990, και ο νικητής θα έχει ως βραβείο τη συμμετοχή του (δωρεάν) το 2020 στο WRC2 με ολοκαίνουργιο Ford Fiesta R5 και δωρεάν επίσης ελαστικά από την Pirelli, 200 περίπου ελαστικά για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.