Η πορεία τη εταιρίας M-Sport, που ίδρυσε το 1979 ένας ασήμαντος μηχανικός από την Κούμπρια, ο Μάλκολμ Γουίλσον, είναι θέμα που κάλλιστα μπορεί να γίνει μάθημα στα Πανεπιστήμια, στο business section.
Aπό ένα μικρό συνεργείο στην αυλή του σπιτιού του που δεν χωρούσε καλά-καλά ένα αυτοκίνητο, στον κολοσσό του Dovenby Hall, όπου εκεί εξελίσσονται τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ford (από λευκό χαρτί) για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, τα Bentley για τα πρωταθλήματα τουρισμού στις διάφορες χώρες, καθώς και με την Jaguar στο I-Pace eTrophy, ενώ με την M-Sport Πολωνίας στην Κρακοβία βρίσκεται πίσω από τα Ford Fiesta R1, R2 και R5.
Κορυφαίοι rallymen έχουν οδηγήσει τα Escort, τα Focus και τα Fiesta στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Τι ονόματα να πρωτοθυμηθούμε. Κάρλος Σάινθ, Κόλιν ΜακΡέι, Γιούχα Κάνκουνεν, Μπρούνο Τιρί, Μάρκο Μάρτιν, Τόνι Γκαρτεμάιστερ, Πέτερ Σόλμπεργκ, Μάρκους Γκρόνχολμ, Μίκο Χίρβονεν, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, Ότ Τάνακ.
Στις φωτογραφίες το αυτοκόλλητο που θα φέρουν τα δύο Ford Fiesta WRC των Σουνίνεν και Γκρίνσμιθ στο ράλι Φινλανδίας, καθώς και μια σειρά φωτογραφιών του οίκου M-Sport στη Κούμπρια, από τα διάφορα τμήματα, καθώς και μια φωτογραφία του πλέον επιτυχημένου μάνατζερ στο WRC, του mr. M-Sport, Malcolm Wilson.