Είστε εδώ

WRC

Ford M-Sport: Παρών και το 2019 με άλλους ρόλους

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Εάν γυρίσουμε πίσω τις σελίδες του ημερολογίου που αφορούν το WRC για τις χρονιές 2017-2018, και αναλύσουμε τα αποτελέσματα με ψυχραιμία, θα δούμε ότι η ομάδα με το χαμηλότερο οικονομικό προϋπολογισμό η Ford M-Sport του Μάλκολμ Γουϊλσον κατάφερε κάτι το αξιοσημείωτο.

Από τους 6 παγκόσμιους τίτλους των δύο τελευταίων πρωταθλημάτων εναπόθεσε στην αίθουσα με τα τρόπαια, τους 5 τίτλους.

Δύο οδηγών, δύο συνοδηγών και ένα κατασκευαστών. Απίστευτη συγκομιδή.

Φυσικά είχε στις τάξεις της και έναν από τους καλύτερους συνδυασμούς σε ο,τι αφορά τα πληρώματα.

Τους Σεμπάστιαν Οζιέ-Ζουλιέν Ινγκρασιά.

Όμως τα αυτοκίνητα δεν «πάνε» μόνα τους. Θέλει και «χέρια», πέρα από τις ικανότητες των τεχνικών-μηχανικών για άρτιο αυτοκίνητο κατά τις ώρες της μάχης με αντίπαλο τα χρονόμετρα.

Άθλος λοιπόν για την ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον, που όμως παρά τις τεράστιες επιτυχίες των τελευταίων ετών, το 2019 για την M-Sport δεν ανατέλλει ως συνέχεια των επιτυχιών, της περασμένης 2ετίας, λόγω μειωμένου οικονομικού προυπολογισμού…

Την τελευταία στιγμή δήλωσε συμμετοχή στο WRC του 2019 με δύο οδηγούς Έβανς και Σουνίνεν (ο Τίντεμαν θα οδηγήσει στους δύο πρώτους αγώνες της νέας σεζόν Μόντε Κάρλο και Σουηδία), επιλογές που δύσκολα θα πρωταγωνιστήσουν, καθώς ο Οζιέ επέστρεψε στη Citroen Racing.

Όμως επειδή οι δύο πρώτοι αγώνες είναι κάτι σαν ρουλέτα, ειδικά το Μόντε Κάρλο, όλα είναι πιθανά για ένα καλό-πλασάρισμα έκπληξη, καθώς οι δύο Σκανδιναβοί, Σουνίνεν (φωτογραφία) και Τίντεμαν αγωνίζονται εντός έδρας.

Τι εντός; τι εκτός; Το φετινό WRC με «αγριεμένους» Οζιέ, Τάνακ, Νεβίλ και το «μυστήριο» Λεμπ που για πρώτη φορά θα οδηγήσει αγωνιστικό αυτοκίνητο με άλλα σήματα (Hyundai) και όχι της PSA, αναμένεται ιδιαίτερα καυτό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.