![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/16/photon31889f85931.jpg?itok=z6kzAGfj)
Εκεί στην Πολωνία, στο παράρτημα της M-Sport στην Κρακοβία, δεν «κάθονται» σε ησυχία και το πρώτο μοντέλο της νέας κατηγορίας των ράλι, R4, είναι ήδη έτοιμο.
Βασίζεται φυσικά στο Fiesta και έρχεται με τον 3κύλινδρο κινητήρα EcoBoost ενός λίτρου απόδοσης 210 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. με 315 Nm ροπής στις 4.000 σ.σ.λ.
Συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη της AP Racing, πιο ενισχυμένα ημιαξόνια σε σχέση με το Fiesta R2 και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Iδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στα υλικά της εξάτμισης ώστε να είναι ανθεκτική και ελαφριά.
Tα αμορτισέρ είναι της Reiger με ελατήρια της Eibach, ρυθμιζόμενα, με έξτρα ελατήρια (μαλακά/σκληρά), το ίδιο και για τη ράβδο εξισορρόπησης.
Οι δίσκοι είναι της AP Racing, διαμέτρου 310 χλστ. για την άσφαλτο, 285 χλστ. για το χώμα με δαγκάνες της Alcon και για πίσω κοινοί δίσκοι για άσφαλτο/χώμα της Alcon 280 χλστ. με υδραυλικό χειρόφρενο επίσης της Alcon.
Οι τροχοί είναι 15 ιντσών για χωμάτινους αγώνες και 16 για ασφάλτινους σε ζάντες με 5 μπουλόνια.
Το μίνιμουμ βάρος του αυτοκινήτου 1.030 κιλά με τις παραγγελίες να ξεκινούν την 1η Απριλίου.