Είστε εδώ

Test Drive

Volkswagen Tiguan TDI: Σε διπλό ταμπλό

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Λόγω των καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στη χώρα μας τα τελευταία 24ωρα, τα οχήματα 4Χ4 έχουν την τιμητική τους.

Όμως ό,τι 4κίνηση και αν διαθέτουν, χωρίς τα κατάλληλα ελαστικά (χειμερινά για την περίπτωση) και αλυσίδες (εάν προτείνει ο κατασκευαστής) δεν προχωράνε σε χιόνι ή πάγο.

Ένα 4κίνητο μοντέλο με πολύ δυνατό χαρακτήρα είναι το Tiguan 2.0 BiTDI 4Motion.

Ένα εντελώς διαφορετικό Tiguan καθώς κάτω από το καπό φιλοξενείται ένα από τα πιο ισχυρά πετρελαιοκίνητα 4κύλινδρα σύνολα του ομίλου VW.

Πρόκειται για twin turbo diesel μοτέρ, 2λιτρο με ισχύ 240 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη που μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Φωτιά στο δρόμο το γερμανικό SUV. Κέφι, όρεξη, γνώση και στεγνούς δρόμους να έχεις στη διαδρομή για να ευχαριστηθείς το κατά κάποιον τρόπο GTI SUV που κάθεται πολύ ωραία στα φαρδιά ελαστικά διαστάσεων 255/45-19, έχοντας επιλέξει από τα 5 διαφορετικά προγράμματα, αυτό με την ένδειξη “sport”.

Φαρδιά καθίσματα, ίσιο τιμόνι, μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, πολλές ενδείξεις για ένα σωρό λειτουργίες, χώρος αποσκευών 615 λίτρων, αλλά χωρίς ρεζέρβα, και ένδειξη “R Line” μας δίνει το στίγμα ότι πρόκειται για την πιο πλούσια από πλευράς εξοπλισμού έκδοση.

Τώρα εάν τα 50.350 ευρώ που κοστίζει το Tiguan TDi 4Motion (το λευκό στις φωτογραφίες) ξεπερνάει το χρηματικό προϋπολογισμό σας, υπάρχει και η πιο οικονομική λύση με το επίσης πετρελαιοκίνητο Tiguan αλλά στα 1.600 κ.εκ. με 115 ίππους και το 6άρι κιβώτιο (το μαύρο) στις 27.680 ευρώ.

Ιδιαίτερα φιλικό αυτό στην οδική συμπεριφορά, με ελαστικό κινητήρα στις μεσαίες στροφές  σας ταξιδεύει με μέση κατανάλωση 7,6 λίτρα/100 χλμ.

Τiguan TDI λοιπόν δύο ίδια εμφανισιακά μοντέλα, αλλά εντελώς διαφορετικά κάτω από το περιτύλιγμα, με διαφορετική προσέγγιση, αλλά και με διαφορετικές τιμές. Το θέμα είναι ποιο σας ταιριάζει…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.