Είστε εδώ

Test Drive

Suzuki Ignis 1.2 FWD: Γυρίζοντας στους δρόμους της πόλης

του Σωτήριου Χάλλα

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Τα νούμερα για μήκος, πλάτος και ύψος είναι 3.700 χλστ./ 1.690 χλστ. /1.600 χλστ. αντίστοιχα, 260 λίτρα αποσκευών και 180 χλστ. απόσταση από το έδαφος.

Ο κινητήρας είναι βενζίνης στα 1.200 κ.εκ. με 90 ίππους με ροπή 120 Nm που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο το οποίο αποτελεί επιπλέον παράγοντα πιο άνετης οδήγησης.

Το κιβώτιο του Ignis είναι αυτοματοποιημένο μηχανικό με πέντε σχέσεις. Στις αλλαγές παρουσιάζει υστέρηση και χρειάζεται να εξοικειωθείς μαζί του για το πώς θα “χειρίζεσαι” το γκάζι κατά τις αλλαγές.

Το Ignis το αγοράζεις κυρίως για τις διαστάσεις του, την ευκολία στην οδήγηση, την ευελιξία εντός των τειχών, την καλή ορατότητα. Η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 6.5 λίτρα /100 χλμ., ενώ οι φίλοι των gadget θα βρουν το στοιχείο τους στην οθόνη των 7 ιντσών.

Να αναφέρουμε επίσης ότι το Ignis ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 11.2 δευτ.

Για τις εκπομπές ρύπων σημειώστε 109 γρ/χλμ. που αντιστοιχούν σε 107 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Πάντως ήταν ο καθημερινός μας σύντροφος στις μετακινήσεις εντός των τειχών όσο διάστημα ήταν μαζί μας.

Η τιμή του Ignis με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάει από τις 12.680 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.