Είστε εδώ

Test Drive

Ford EcoSport ST – Line 1.0 140 PS: Σπορτίφ και περιπετειώδες

του Σωτήριου Χάλλα

Το EcoSport είναι το σκαλοπάτι για να ανέβεις στα μεγαλύτερα Kuga και Edge.

H τριάδα της Ford στα SUV.

Compact διαστάσεις για το EcoSport (4.096 χλστ. μήκος, 1.765 χλστ. πλάτος και 1.653 χλστ. ύψος), με την απόσταση από το έδαφος στα 190 χλστ. επιτρέποντας έτσι την κίνηση πέρα από τον αστικό ιστό.

Ο κινητήρας είναι ο βραβευμένος 1.0 λίτρου, τεχνολογίας EcoBoost, που αποδίδει 140 ίππους και 180 Nm ροπής. Στο θέμα των επιδόσεων ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 10.2 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 182 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 7.5 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές C02 να βρίσκονται στα 119 γρ./χλμ. το οποίο μεταφράζεται σε τέλη κυκλοφορίας ύψους 117 ευρώ/έτος. Με το παραπάνω σύνολο συνδυάζεται κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις, το οποίο έχει πολύ καλή κλιμάκωση και αρκετά σαφές κούμπωμα.

Το αυτοκίνητο δεν εμφανίζει συμπτώματα πλεύσης με καλή απορρόφηση των κακοτεχνιών που συναντάμε στην πλειονότητα των ελληνικών δρόμων. 

Στο εσωτερικό το βλέμμα εστιάζεται στην οθόνη 8 ιντσών του infotainment (ψυχαγωγία). Όσον αφορά το τελευταίο, πρέπει να πούμε ότι η οθόνη κερδίζει τα εύσημα καθώς η ανταπόκρισή της στην αφή είναι πολύ άμεση, το μενού έχει εύκολη δομή και (ίσως το σημαντικότερο) είναι πολύ ευκρινής και πολύ φωτεινή.

Από τα σημεία που ξεχωρίζουν στο «μικρό» SUV της Ford είναι η πόρτα των αποσκευών. Ανοίγει από δεξιά προς αριστερά, κάτι που αρέσει ιδιαίτερα στις φίλες μας τις σοφερίνες, που δεν είναι αναγκασμένες να τραβούν από τον «ουρανό» την πόρτα για να κλείσει.  

356 είναι τα λίτρα που προσφέρει με τα πίσω καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη, τα οποία  φτάνουν μέχρι και τα 1.238. Στοιχείο για το οποίο είμαστε εντελώς αντίθετοι είναι η επιλογή κιτ επισκευής ελαστικού αντί για ρεζέρβα, ειδικά όταν πρόκειται για όχημα με πιο περιπετειώδη χαρακτήρα.

Κλείνοντας, λοιπόν, το EcoSport με τον κινητήρα των 140 ίππων μας άφησε αρκετά ικανοποιημένους, αφού είχαμε στα χέρια μας ένα αυτοκίνητο το οποίο είχε ενδιαφέρον στο δρόμο, ικανότητα κίνησης εκτός αυτού αλλά ήταν ικανό να καλύψει και τις ανάγκες που προκύπτουν για όποιον κινείται καθημερινά στο ασφυκτικό περιβάλλον μιας πόλης.

Η τιμή του Ford EcoSport ST-Line με τον κινητήρα των 140 ίππων ξεκινάει από τις 21.509 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.