![Γεμάτη καμπύλες η σχεδίαση του CR-V](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/26/photon27243f71974.jpg?itok=RqS7oyQY)
Τι σημαίνει Ferrari Passione Rossa; Είναι το club των ιδιοκτητών των Ιταλικών θρυλικών αυτοκινήτων.
Και τι σχέση έχει με την Πάτρα;
Εκεί θα γίνει ο εορτασμός των 20 χρόνων από την ίδρυση του club.
Aς τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή.
Η Πάτρα έχει δείξει με ποικίλους τρόπους ότι μεγάλη μερίδα του κόσμου της αγαπάει το αυτοκίνητο και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό οπότε η επιλογή από το ιταλικό club ιδιοκτητών Ferrari δεν αποτελεί έκπληξη.
Στην αχαϊκή πρωτεύουσα και την ευρύτερη περιοχή γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους διάφορες διοργανώσεις σχετικά με τον κόσμο του αυτοκινήτου όπως ο αγώνας καρτ στο κέντρο της πόλης (P.I.C.K.), το Patras Motor Show (P.M.S.), οι αναβάσεις Πιτίτσας και Αιγείρας καθώς και το ράλι Αχαιός.
Πλέον, η περιοχή θα ξεχωρίσει και για ακόμα έναν λόγο αφού το ιταλικό club ιδιοκτητών Ferrari με την ονομασία Passione Rossa την επέλεξε για να γιορτάσει τα 20 χρόνια από την ίδρυσή του. Πρόκειται για ένα τριήμερο εκδηλώσεων που θα γίνουν 14 – 16 Ιουνίου στην Πάτρα όπου πάνω από 40 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της διασημότερης εταιρείας παραγωγής supercars θα «αλωνίσουν» στους δρόμους της Αχαϊκής πρωτεύουσας, δίνοντας την ευκαιρία στους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες της περιοχής να χαζέψουν αυτά τα εξωτικά ιταλικά αυτοκίνητα με σήμα το όρθιο άλογο.
Η επίσκεψη του Passione Rossa στην Πάτρα θα γίνει σε συνεργασία με τη ΦΙΛ.Μ.Π.Α (Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας) και με συνδιοργανωτή την Media World Advertising. Οι παραπάνω φορείς διοργάνωσαν στην Πάτρα συνέντευξη τύπου (όπου και παρευρεθήκαμε) προκειμένου να ανακοινώσουν και επίσημα την έναρξη αυτής της συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. Μάλιστα, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε ότι υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε και την πραγματοποίηση ενός ρεκόρ Guinness όμως αυτό όπως και το αναλυτικό πρόγραμμα του τριημέρου θα γίνουν γνωστά εν καιρώ.
Αυτό που μάθαμε και μας χαροποίησε ιδιαίτερα ήταν ότι η αρχική προσέγγιση δεν έγινε από την ελληνική πλευρά, αλλά από τους ιταλούς.
Το παρών στη συνέντευξη Τύπου έδωσαν οι, Νικόλαος Καπετανάκης εκπρόσωπος της ΦΙΛΜΠΑ, Κυριάκος Καπετανάκης πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής της εκδήλωσης, Φάμπιο Μπαρόνε πρόεδρος του “Passione Rossa” και ο Πάολο Μελισσάνο ως συνδιοργανωτής από την Media World Advertising που είχε και ρόλο μεταφραστή.
Αυτό που αξίζει να αναφέρουμε για τον κ. Μπαρόνε είναι ότι εκτός από πρόεδρος του club είναι και ο ιδρυτής του ενώ ο ίδιος έχει και σπουδαία αγωνιστικά επιτεύγματα στο παλμαρέ του με τρία από αυτά να έχουν μπει και στο βιβλίο Guinness.
Πρόκειται για το ταχύτερο πέρασμα τριών εμβληματικών διαδρομών οι οποίες είναι το Transfagarasan Highway στη Ρουμανία το 2015 (ίσως ο ωραιότερος δρόμος στον κόσμο), το Tienmen Mountain Road στην Κίνα το 2016 (χαρακτηρίζεται από αρκετούς ως ο πιο επικίνδυνος δρόμος στον κόσμο) και τα φαράγγια Dadès Gorges στο Μαρόκο τον Οκτώβριο του 2018 που φιγουράρει πάντα στις λίστες με τους πιο επικίνδυνους δρόμους του πλανήτη αφού υπάρχουν σημεία που η απόσταση του αυτοκινήτου από τον βράχο είναι μόλις 30 εκατοστά.
Η μετάβαση από την Αθήνα στην Πάτρα έγινε με το νέο Honda CR-V με τον βενζινοκινητήρα των 1.5 λίτρων απόδοσης 193 ίππων και 243 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Εδώ να αναφέρουμε ότι μετά τα 30 χλμ., (κίνηση μόνο με τον μπροστινό άξονα) γίνεται αυτόματα η εμπλοκή και των δύο αξόνων, ενώ εντυπωσιάζει η λειτουργία του κιβωτίου, όπου απουσιάζει το χαρακτηριστικό βουητό του CVT κιβωτίου, που σημαίνει ότι οι τεχνικοί έκαναν πολύ καλή δουλειά στην ηχομόνωση .
Το ιαπωνικό SUV με αυτό το ζευγάρι κινητήρα – κιβωτίου και με βοήθεια από το σύστημα τετρακίνησης AWD χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.
Το αυτοκίνητο κινείται με μεγάλη ασφάλεια στο δρόμο, χωρίς κλίσεις, με σαφές σύστημα διεύθυνσης και αναρτήσεις που δεν μεταφέρουν τις κακοτοπιές και τις παγίδες των δρόμων στο εσωτερικό. Σε αυτό βέβαια συντελούν και οι μεγάλοι τροχοί 18 ιντσών και τα ελαστικά διαστάσεων 235/60 με τα αρκετά υψηλά πλαϊνά
Ανοίγοντας την πόρτα και εισχωρώντας στο εσωτερικό θα εντυπωσιαστείς από τους χώρους που διαθέτει (το πορτ-παγκάζ προσφέρει 561 λίτρα) και από την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων. Εκείνο που χρησιμοποιήσαμε περισσότερο από όλα και αποδείχτηκε σωτήριο τόσο στην κίνηση της Αθήνας αλλά και κατά το ταξίδι μας στον αυτοκινητόδρομο ήταν το Adaptive Cruise Control που έχει τη δυνατότητα ακόμα και να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο.
Πρόκειται για μία τεχνολογία που όταν κινείσαι στον αστικό ιστό σου λύνει τα χέρια αφού το “μαρτύριο” της κίνησης γίνεται σαφώς μικρότερο ενώ όταν βρίσκεσαι σε ανοιχτό δρόμο έχεις ένα επιπλέον δίχτυ ασφαλείας σε περίπτωση που κάποιος προβεί σε κάποια απότομη κίνηση όπως το να αλλάξει απροειδοποίητα λωρίδα κυκλοφορίας.
Εκτός από ήσυχο και ξεκούραστο ταξίδι το CR-V έχει και συγκρατημένη κατανάλωση αφού παρά τη μεγάλη μετωπική επιφάνεια, το βάρος που ξεπερνάει τα 1.500 κιλά και την τετρακίνηση, ο υπολογιστής ταξιδίου έδειξε 8.2 λίτρα βενζίνης /100 χλμ. αλλά χωρίς να δίνουμε μάχη με το πεντάλ του γκαζιού (η επίσημη συνδυασμένη κατανάλωση βάσει WLTP είναι 8.7 λτ./100 χλμ.).
Συνοψίζοντας, η Honda δημιούργησε ένα μεγάλο SUV το οποίο κινείται “αρχοντικά”, καταπίνει με άνεση τα χλμ. και βγαίνεις από αυτό «ατσαλάκωτος» ακόμα και μετά από αρκετές ώρες ταξιδιού.
Οι τιμές ξεκινούν από 33.650 ευρώ με εκείνη των φωτογραφιών (με τα πολλά αξεσουάρ) να βρίσκεται στις 38.550 ευρώ.