Είστε εδώ

Test Drive

Citroen C1 Elle ETG: Φίλος της πόλης

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Και τη διαφορά την κάνει το αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων, που για τους «παραδοσιακούς» οδηγούς οι αλλαγές μπορούν να γίνονται και από τα paddles που υπάρχουν στο τιμόνι.

Όμως η έκδοση αυτή των φωτογραφιών είναι η “Elle’” που απευθύνεται κυρίως στις φίλες μας τις σοφερίνες.

Φέρει πολλές λεπτομέρειες το γαλλικό μικρό πέρα από τη διακριτική διχρωμία του αμαξώματος, τα δίχρωμα καθίσματα με ενιαίο προσκέφαλο, και το logo “Elle” να υπενθυμίζουν τη «διαφορετικότητα».

Κατά τα άλλα το αμάξωμα είναι 5 θυρών, με 196 λίτρα χώρου αποσκευών, στάνταρ ρεζέρβα και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.

Ο κινητήρας όπως σε όλες τις άλλες εκδόσεις του “baby-Citroen”  είναι 3κύλινδρος του ενός λίτρου με 72 ίππους.

Πολύ φιλικό στην οδήγηση, με πολύ καλή ορατότητα που σου δίνει την ευκολία να «τρυπώνεις» παντού, ειδικά όταν το κυκλοφοριακό βρίσκεται στο πικ.

Και επειδή σε ένα αυτοκίνητο πόλης η κατανάλωση έχει ρόλο πρωταγωνιστικό, το κομπιούτερ ταξιδιού του αυτοκινήτου έγραψε 6,1 λίτρα βενζίνης/100 χλμ., με τα περισσότερα να έχουν γίνει εντός των τειχών.

Ατού στην έκδοση το αυτόματο κιβώτιο που κάνει πιο εύκολη τη ζωή εντός των πόλεων.

Φυσικά δεν απουσιάζουν τα gadget,όπως κάμερα οπισθοπορείας, χειριστήρια στο τιμόνι,  οθόνη αφής 7 ιντσών συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto.

Αυτό είναι λοιπόν το C1 Elle που τη διαφορά την κάνει το αυτόματο κιβώτιο. Έκδοση η οποία προορίζεται σε όσες και όσους αναζητούν μεγαλύτερες ευκολίες  κατά την οδήγηση εντός των πόλεων.

Οι τιμές σε αυτήν την έκδοση ξεκινούν από τα 13.490 Ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.