![Η Stelvio είναι το πρώτο SUV στην ιστορία της Alfa Romeo](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/2/26/photon28100f74508.jpg?itok=N1cUGEvv)
Νέος άνεμος φυσά στο τμήμα επικοινωνίας της Alfa Romeo/Fiat στη χώρα μας μετά την αλλαγή στελεχών. Η εξωστρέφεια του τμήματος βασιλεύει, ύστερα από μια μακράν περίοδο χαμένη στη μιζέρια, την εσωστρέφεια και τη μηδενική επικοινωνία.
Φυσικά οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά και από τις πράξεις τους κρίνονται.
Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό είχαμε στα χέρια μια ασημί Alfa Romeo Stelvio με τον κινητήρα βενζίνης στα 2.000 κ.εκ. turbo απόδοσης 280 ίππων με ροπή 400Nm που συνδυάζεται με 8αρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Εδώ όμως που τα λέμε την Alfa Romeo την έχουμε συνηθίσει στο πέρασμα των χρόνων με πιο σπορτίφ μοντέλα, παρά με SUV (η Stelvio είναι το πρώτο SUV της μάρκας).
Μην ξεχνάμε ότι οι καιροί αλλάζουν, οι εταιρίες «ψάχνουν» νέους τρόπους να διεισδύσουν σε νέες αγορές και η Stelvio ήταν ένα project του αποθανόντος Σέρτζιο Μαρκιόνε, που μπορεί να ήταν ερωτευμένος με τη Ferrari, αλλά αγαπούσε και την Alfa Romeo.
Στο διά ταύτα λοιπόν.
SUV Αlfa Romeo; ναι, γιατί όχι που δεν στερείται σε σπιρτάδα, παρά τα 1.660 κιλά.
Δεν είναι μόνο η «ιταλική καρδιά» είναι όλο αυτό που αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι με την πολύ καλή αίσθηση. Άμεσο, σε προδιαθέτει, όπως και ο τρόπος που επιταχύνει με το κιβώτιο να μην αφήνει να τεμπελιάζει ο κινητήρας. Μπορεί να παρουσιάζει κάποιες κλίσεις, γιατί σίγουρα θα μπεις στον πειρασμό και θα πατήσεις πιο βαθιά το γκάζι ειδικά όταν απλώνεται μπροστά σου δρόμος με στροφιλίκι,, αλλά τα 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος δεν γίνεται να εναντιωθούν με τους νόμους της φύσης.
Πιο άμεσα θα θέλαμε και τα φρένα, σε ένα τομέα που η Alfa Romeo έχει παράδοση
Ίσως το εσωτερικό προβληματίσει, όχι με την ποιότητα, αλλά για το ότι δεν ακολουθεί τις προσταγές της μόδας με μεγάλες οθόνες αφής τύπου tablet, ενώ ως Alfa Romeo θα θέλαμε περισσότερο ιταλικό design στο εσωτερικό.
Για του φίλους των επιδόσεων η τελική αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 5,7 δευτ., ενώ η μέση κατανάλωση καθώς όταν οδηγούσαμε το γκάζι ήταν κολλημένο στο πάτωμα έχοντας και έναν ωραίο ήχο να γεμίζει τα αυτιά μας, σημείωσε τα 12,3 λίτρα/100 χλμ. (όχι σχόλια..).
Alfa Romeo SUV και Stelvio 2.0 Q4 λοιπόν και πως θα αντιμετωπίσει τα premium της κατηγορίας καθώς η βασική τιμή των 62.700 ευρώ, σε οδηγεί εκεί.
Οδηγεί με τη θρυλική ονομασία και με το ειδικό βάρος που έχει.