Είστε εδώ

Test Drive

Alfa Romeo Stelvio 2.0 ΤΒ Q4: Η Ιταλίδα της περιπέτειας

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Νέος άνεμος φυσά στο τμήμα επικοινωνίας της Alfa Romeo/Fiat στη χώρα μας μετά την αλλαγή στελεχών. Η εξωστρέφεια του τμήματος βασιλεύει, ύστερα από μια μακράν περίοδο χαμένη στη μιζέρια, την εσωστρέφεια και τη μηδενική επικοινωνία.

Φυσικά οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά και από τις πράξεις τους κρίνονται.

Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό είχαμε στα χέρια μια ασημί Alfa Romeo Stelvio με τον κινητήρα βενζίνης στα 2.000 κ.εκ. turbo απόδοσης 280 ίππων με ροπή 400Nm που συνδυάζεται με 8αρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Εδώ όμως που τα λέμε την Alfa Romeo την έχουμε συνηθίσει στο πέρασμα των χρόνων με πιο σπορτίφ μοντέλα, παρά με SUV (η Stelvio είναι το πρώτο SUV της μάρκας).

Μην ξεχνάμε ότι οι καιροί αλλάζουν, οι εταιρίες «ψάχνουν» νέους τρόπους να διεισδύσουν σε νέες αγορές και η Stelvio ήταν ένα project του αποθανόντος Σέρτζιο Μαρκιόνε, που μπορεί να ήταν ερωτευμένος με τη Ferrari, αλλά αγαπούσε και την Alfa Romeo.

Στο διά ταύτα λοιπόν.

SUV Αlfa Romeo; ναι, γιατί όχι που δεν στερείται σε σπιρτάδα, παρά τα 1.660 κιλά.

Δεν είναι μόνο η «ιταλική καρδιά» είναι όλο αυτό που αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι με την πολύ καλή αίσθηση. Άμεσο, σε προδιαθέτει, όπως και ο τρόπος που επιταχύνει με το κιβώτιο να μην αφήνει να τεμπελιάζει ο κινητήρας. Μπορεί να παρουσιάζει κάποιες κλίσεις, γιατί σίγουρα θα μπεις στον πειρασμό και θα πατήσεις πιο βαθιά το γκάζι ειδικά όταν απλώνεται μπροστά σου δρόμος με στροφιλίκι,, αλλά τα 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος δεν γίνεται να εναντιωθούν με τους νόμους της φύσης.

Πιο άμεσα θα θέλαμε και τα φρένα, σε ένα τομέα που η Alfa Romeo έχει παράδοση

Ίσως το εσωτερικό προβληματίσει, όχι με την ποιότητα, αλλά για το ότι δεν ακολουθεί τις προσταγές της μόδας με μεγάλες οθόνες αφής τύπου tablet, ενώ ως Alfa Romeo θα θέλαμε περισσότερο ιταλικό design στο εσωτερικό.

Για του φίλους των επιδόσεων η τελική αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 5,7 δευτ., ενώ η μέση κατανάλωση καθώς όταν οδηγούσαμε το γκάζι ήταν κολλημένο στο πάτωμα έχοντας και έναν ωραίο ήχο να γεμίζει τα αυτιά μας, σημείωσε τα 12,3 λίτρα/100 χλμ. (όχι σχόλια..).

Alfa Romeo SUV και Stelvio 2.0 Q4 λοιπόν και πως θα αντιμετωπίσει τα premium της κατηγορίας καθώς η βασική τιμή των 62.700 ευρώ, σε οδηγεί εκεί.

Οδηγεί με τη θρυλική ονομασία και με το ειδικό βάρος που έχει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.