Είστε εδώ

Τεχνολογία

Magna: Ραντάρ σκανάρει τον δρόμο σε τέσσερις διαστάσεις

του Σωτήριου Χάλλα

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ που γίνεται αυτές τις μέρες εκτός από νέα μοντέλα παρουσιάζονται και περιφερειακά συστήματα για το αυτοκίνητο. Ένα από αυτά τα συστήματα είναι το ραντάρ της εταιρείας Magna.

Η Magna είναι εταιρεία που εκτός από συστήματα για πολιτικά αυτοκίνητα κατασκευάζει και στρατιωτικούς εξοπλισμούς οπότε στο συγκεκριμένο ραντάρ έχει εφαρμόσει τη στρατιωτική τεχνολογία και τη θέτει στην υπηρεσία των επιβατικών αυτοκινήτων.

Η ανάπτυξη του ραντάρ έχει γίνει σε συνεργασία με την τεχνολογική start-up εταιρεία Uhnder. Σκοπός του συστήματος είναι να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και επιπέδου 5 ώστε να φέρει την αυτόνομη οδήγηση πιο κοντά.

Το ραντάρ αυτό σαρώνει το περιβάλλον συνεχώς σε τέσσερις διαστάσεις (απόσταση, ύψος, βάθος και ταχύτητα) σε μια ακτίνα 300 μέτρων. Μπορεί να εντοπίσει 100 φορές περισσότερα αντικείμενα σε σχέση με άλλα παρόμοια συστήματα και να κατηγοριοποιήσει το κάθε ένα ξεχωριστά.

Ακόμα, το σύστημα μπορεί να ανιχνεύσει αντικείμενα όπως γραμμές τραίνου και σαμαράκια που έχουν σκοπό τον έλεγχο της ταχύτητας κίνησης των οχημάτων όπως επίσης και άλλα οχήματα, ποδηλάτες, πεζούς αλλά και κατοικίδια.

Ο τεχνικός διευθυντής της Magna, Σουάμι Κοταγκίρι, δήλωσε ότι το σύστημα σκανάρει το περιβάλλον σε χρόνο 50 φορές μικρότερο από όσο διαρκεί ένα ανοιγοκλείσιμο του ματιού.

Σύμφωνα με την εταιρεία το να έχεις ένα σύστημα που να μπορεί να ξεχωρίσει μικρές φιγούρες όπως τα παιδιά ή οι ποδηλάτες ακόμα και αν βρίσκονται δίπλα σε μεγάλα αντικείμενα όπως ένα αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.