Είστε εδώ

Τεχνολογία

Continental: Πόσο θα καθυστερήσουν τα αυτόνομα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Continental μπορεί να είναι ευρέως γνωστή για τα ελαστικά της, όμως η γερμανική εταιρεία δραστηριοποιείται έντονα και σε άλλους τομείς και αποτελεί προμηθεύτρια προηγμένων τεχνολογικών λύσεων για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Μεταξύ άλλων ασχολείται και με την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης οπότε η άποψη του επικεφαλής της, Andree Hohm, έχει βαρύνουσα αξία. Μιλώντας, λοιπόν, στο πρόσφατο Tech Show που διοργάνωσε η εταιρεία, ο Hohm ανέφερε ότι κατά τη δική του άποψη, δεν πρόκειται να δούμε πλήρως αυτόνομα οχήματα να κυκλοφορούν στους δρόμους και να διατίθενται εμπορικά πριν από το 2030, στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Ο Hohn προσέθεσε ότι ενώ αρχικά υπήρχε η πεποίθηση ότι η αυτόνομη κίνηση στους αυτοκινητόδρομους θα ήταν πιο εύκολα εφικτή, στην πορεία αυτό διαψεύστηκε και πλέον οι προσπάθειες έχουν στραφεί στην κίνηση στον αστικό ιστό. Μπορεί να φαίνεται ότι η κυκλοφορία μέσα στην πόλη είναι πιο περίπλοκη όμως υπάρχει το πλεονέκτημα ότι οι ταχύτητες είναι σαφώς μικρότερες και κατά συνέπεια υπάρχει περισσότερος χρόνος αντίδρασης, σε περίπτωση που υπάρξει κάποια δυσλειτουργία.

Τέλος, επεσήμανε τρεις παράγοντες που προς το παρόν “φρενάρουν” τα αυτόνομα οχήματα. Το πρώτο είναι ότι ακόμα η τεχνολογία δεν έχει εξελιχθεί επαρκώς ώστε ένα αυτοκίνητο να μπορεί να κινηθεί πλήρως αυτόνομα. Ο δεύτερος είναι ότι σε παγκόσμιο επίπεδο δεν υπάρχει κοινό πλαίσιο σχετικά με τις δοκιμές αλλά και την υιοθέτηση αυτών των οχημάτων, κατά συνέπεια οι κατασκευαστές δε ρισκάρουν γιατί μπορεί να επενδύσουν χρήματα σε κάτι το οποίο αργότερα δε θα είναι νομικά αποδεκτό. Ο τρίτος παράγοντας και ίσως ο πιο σημαντικός, είναι η επιφυλακτικότητα του κοινού. Ο Hohm αναφέρει ότι πρέπει οι εταιρείες να εισαγάγουν αυτές τις τεχνολογίες σταδιακά, ώστε να προλάβει να τις αφομοιώσει το κοινό.

Η εκτίμηση του Hohm έρχεται σε αντίθεση με πολλά στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μόνο ο χρόνος θα δείξει ποια από τις δύο θα επαληθευτεί.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.