![Eμπνευσμένο από την Toyota TF102 Formula 1](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/6/photon32141f86500.jpg?itok=xyNif9NU)
Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999. Αυτή η συμμετοχή γεννούσε διάφορες ιδέες στο αγωνιστικό τμήμα της Toyota στην Κολωνία, το γνωστό Toyota Team Europe (ΤΤΕ) που ίδρυσε ο Σουηδός Ούβε Άντερσον, μια τεράστια μορφή των ράλι.
Ετσι λοιπόν το 2001 με βάση το roadster MR2 (η έκδοση με το μοτέρ στο κέντρο) η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε ένα concept με άρωμα Toyota Formula 1, το MR2 Street Affair.
Οι τεχνικοί αφαίρεσαν τελείως την οροφή, που στο μοντέλο δρόμου ήταν υφασμάτινη, το παρμπρίζ, στη θέση του έβαλαν ένα εντελώς διαφορετικό, πιο αεροδυναμικό, οι πόρτες τροποποιήθηκαν, στη μούρη η σχεδίαση θύμιζε ρύγχος F1, στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε αεροτομή από την Toyota TF102 Formula 1 με ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς ώστε να ψύχουν τον κινητήρα, διαφορετικός-χρωμίου-προφυλακτήρας, με θέα τον κινητήρα ενώ αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό.
Από το ταμπλό αφαιρέθηκαν τα όργανα όπου συγκεντρώθηκαν στη μέση του ταμπλό, τοποθετήθηκε τιμόνι τύπου U όπως χρησιμοποιούσαν τα τότε μονοθέσια της Formula 1 με μπουτόν, δύο bucket καθίσματα και roll-bar πίσω από οδηγό/συνοδηγό. Απουσίαζαν οι εξωτερικοί καθρέπτες για καθαρά αεροδυναμικούς λόγους και στη θέση τους τοποθετήθηκαν κάμερες, ενώ τα φώτα ήταν xenon.
Τι κινητήρα όμως είχε το ξεχωριστό αυτό MR2.
O κινητήρας ήταν 4κύλινδρος, 16βάλβιδος 1.600 κ. εκ. απόδοσης 140 ίππων. Οι τεχνικοί της ΤΤΕ άρχισαν τα μαγικά τους και με την προσθήκη turbo και ενός συστήματος εξάτμισης Racing Remus η ισχύς άγγιξε τους 258 ίππους. Η ισχύς αυτή περνούσε στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων με ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη.
Όμως πώς θα «σταματούσε» αυτό το θηρίο. Τοποθετήθηκαν αγωνιστικά φρένα με δίσκους 370 χλστ. για μπροστά και 295 χλστ. για πίσω.
Νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση με την απόσταση από το έδαφος να μειώνεται κατά 30 χλστ. και τροχοί 19 ιντσών με τα πίσω σε διάσταση 345/30.
Oι επιδόσεις ήταν εκρηκτικές για την εποχή καθώς για την απόσταση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούσαν στα 6 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα ήταν ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 249 χλμ./ώρα.
Το MR2 Street Affair αποκαλύφθηκε σε παγκόσμια πρώτη το Δεκέμβριο του 2001 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Έσσεν και από εκεί πήρε το δρόμο για το μουσείο της Toyota.