Είστε εδώ

Super Cars

Rolls-Royce: Γιατί καθυστερεί τη χρήση ηλεκτροκινητήρων

του Σωτήριου Χάλλα

Κάποιες εταιρείες έχουν παράδοση και χαρακτήρα που τους επιτρέπει ως ένα βαθμό να αδιαφορούν για τα τεκταινόμενα γύρω τους και μία από αυτές τις εταιρείες είναι η Rolls-Royce.

Η βρετανική πολυτελής μάρκα έχει χτίσει μια ιστορία της οποίας ειδικά τα τελευταία χρόνια βασικό πυλώνα αποτελεί η ύπαρξη θηριωδών V12 συνόλων κάτω από το καπό. Αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο δεν πρόκειται να αποβάλει σύντομα παρά τη γενικότερη στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της BMW στην οποία ανήκει.

Αυτά δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τόρστεν Μίλερ-Ότβος ο οποίος επεσήμανε ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να κάνει τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αλλά θα προτιμήσει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τους V12 για όσο περισσότερο μπορεί.

Ο Μίλερ-Ότβος σημείωσε ότι τα αυτοκίνητα της Rolls-Royce λόγω του χαρακτήρα τους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα οπότε η επίπτωσή τους στο περιβάλλον είναι μικρή κάτι που επιτρέπει η μετάβαση σε ηλεκτρικούς κινητήρες να γίνει περίπου το 2040.

Οι Βρετανοί επιλέγουν αυτό το δρόμο παρά το γεγονός ότι η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα είχε μόνο θετικά να τους προσφέρει αφού η κύλιση των μοντέλων θα γινόταν πιο ήσυχη (παράγοντας που είναι πολύ σημαντικός σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα), η ροπή θα ήταν περισσότερη και πιο άμεση και το μικρότερο μέγεθος των ηλεκτροκινητήρων θα επέτρεπε στους μηχανικούς να αυξήσουν την καμπίνα, παράγοντας που επίσης παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων.

Ωστόσο, κάποιες φορές η παράδοση είναι πιο ισχυρή από τα όποια τεχνικά πλεονεκτήματα και αυτός είναι ο δρόμος που επιλέγει να ακολουθήσει η Rolls-Royce.

Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Electric Rolls-Royce Vision Next 100.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.