![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/9/photon31797f85683.jpg?itok=kh09ZEK0)
Η Porsche μπήκε στον κόσμο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων με την Taycan, όμως δε θα περιοριστεί εκεί αφού σταδιακά θα βλέπουμε ολοένα και περισσότερες ηλεκτρικές προτάσεις από τους Γερμανούς.
Η μάρκα από τη Στουτγάρδη θέλει να δημιουργήσει αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις για τις Cayman και Boxster, όμως έχει βρεθεί μπροστά σε ένα αξεπέραστο προς το παρόν πρόβλημα, το αυξημένο βάρος των μπαταριών.
Μπορεί η πρώτη σκέψη να είναι ότι αφού η εταιρεία έφτιαξε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, πλέον υπάρχει η γνώση ώστε να φτιάξει και δεύτερο, όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
Την απάντηση δίνει ο επικεφαλής του τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης, Ντρ. Μάικλ Στάινερ, ο οποίος είπε ότι σε πιο βαριά μοντέλα τύπου GT όπως είναι η Taycan, η διαχείριση του επιπλέον βάρους είναι πιο εύκολη, όμως ένα sports car όπως είναι οι Boxster και Cayman πρέπει να είναι ελαφρύ ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού.
Αυτός είναι ο λόγος που το επόμενο ηλεκτρικό από τους Γερμανούς θα είναι μικρό SUV και συγκεκριμένα η Macan, την οποία θα δούμε το 2021.
Σε κάθε περίπτωση η Porsche κάνει πολλές δοκιμές, όμως το πιθανότερο είναι ότι τέτοιου είδους μοντέλα θα γίνουν ηλεκτρικά όταν θα υπάρξει σημαντική πρόοδος στις μπαταρίες λιθίου ή όταν αρχίσουν να χρησιμοποιούνται οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης.