Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Το μεγάλο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά

του Σωτήριου Χάλλα

Η Porsche μπήκε στον κόσμο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων με την Taycan, όμως δε θα περιοριστεί εκεί αφού σταδιακά θα βλέπουμε ολοένα και περισσότερες ηλεκτρικές προτάσεις από τους Γερμανούς.

Η μάρκα από τη Στουτγάρδη θέλει να δημιουργήσει αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις για τις Cayman και Boxster, όμως έχει βρεθεί μπροστά σε ένα αξεπέραστο προς το παρόν πρόβλημα, το αυξημένο βάρος των μπαταριών.

Μπορεί η πρώτη σκέψη να είναι ότι αφού η εταιρεία έφτιαξε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, πλέον υπάρχει η γνώση ώστε να φτιάξει και δεύτερο, όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Την απάντηση δίνει ο επικεφαλής του τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης, Ντρ. Μάικλ Στάινερ, ο οποίος είπε ότι σε πιο βαριά μοντέλα τύπου GT όπως είναι η Taycan, η διαχείριση του επιπλέον βάρους είναι πιο εύκολη, όμως ένα sports car όπως είναι οι Boxster και Cayman πρέπει να είναι ελαφρύ ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού.

Αυτός είναι ο λόγος που το επόμενο ηλεκτρικό από τους Γερμανούς θα είναι μικρό SUV και συγκεκριμένα η Macan, την οποία θα δούμε το 2021.

Σε κάθε περίπτωση η Porsche κάνει πολλές δοκιμές, όμως το πιθανότερο είναι ότι τέτοιου είδους μοντέλα θα γίνουν ηλεκτρικά όταν θα υπάρξει σημαντική πρόοδος στις μπαταρίες λιθίου ή όταν αρχίσουν να χρησιμοποιούνται οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.