![Porsche Προσαρμόζεται στα κινεζικά δεδομένα](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/25/photon28635f76144.jpg?itok=tTDrTQNa)
Η Κίνα είναι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη και κάθε αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να έχει ικανοποιημένους τους εκεί πελάτες ώστε να απολαμβάνει υψηλά μερίδια πωλήσεων.
Μεταξύ αυτών είναι και η Porsche η οποία μπορεί να βρίσκεται στην εκεί αγορά όμως θέλει να κάνει τα αυτοκίνητά της πιο φιλικά προς τους ντόπιους και γι’ αυτό το λόγο εξετάζει το ενδεχόμενο συνεργασίας με τους κινεζικούς τεχνολογικούς κολοσσούς, Tencent Holdings, Alibaba Group και Baidu.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Όλιβερ Μπλουμ, μέσω αυτών των συνεργασιών η γερμανική μάρκα θέλει να ενσωματώσει αποτελεσματικότερα τις εφαρμογές AutoNavi και WeChat που οι ντόπιοι χρησιμοποιούν αντί για τις Google Maps και WhatsApp που έχουν επικρατήσει στις δυτικές κοινωνίες.
Στο πλαίσιο της έρευνας οι Γερμανοί επέκτειναν τη συνεργασία τους και με το κινεζικό πανεπιστήμιο Tongji.
Σύμφωνα με τον Μπλουμ, η Porsche θέλει να έχει τους σωστούς συνεργάτες σε κάθε μέρος του κόσμου καθώς είναι λάθος να θεωρεί κάποιος ότι όλες οι παράμετροι των αυτοκινήτων τους μπορούν να εξελιχτούν και να διαμορφωθούν στη Γερμανία.
Η Porsche στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της παρουσίας της στην Κίνα έχει δημιουργήσει μία πίστα έξω από τη Σανγκάη ώστε οι Κινέζοι να γνωρίσουν και την 911 καθώς μέχρι τώρα προτιμούν σχεδόν αποκλειστικά τις Macan και Cayenne.
Τέλος, ο Μπλουμ τόνισε ότι η πορεία της εταιρείας δε θέλει να εξαρτάται από μία αγορά γι’ αυτό και οι πωλήσεις μεταξύ Βόρειας Αμερικής, Κίνας και Ευρώπης είναι σχεδόν ίσα κατανεμημένες με την κάθε περιοχή να αντιστοιχεί περίπου στο ένα τρίτο.